不過是一個
           很想幸福的人
2011 年 3 月 18 日  星期五   晴天


2011-03-18 出街日記=] 分類: 出街日記=]

今日係星期五,

因為係教師發展日既關係,

所以今日係唔洗返學>w<

正~

咁我就同左囡,芷,li,勻,輝,超去左唱k;p

n多楊丞琳xD

有人話又係楊丞琳想死xD...

超係冇唱過~.~

都唔知佢去黎做乜~.~?!

唱完之後係1:30,

我同勻就同左超,輝係APM行左一個圈~.~

到左地鐵站,

劉鍵泓都黎左~.~

小芹又黎OVO

我地就去左紅點=]

本身諗住睇戲,

但係得17:00既,

之後就唔睇,

又話去溜冰OVO

超請OVO

但係...

係冇去既~.~

之後去左兒童天地OVO

冇野玩~.~

去左德福OVO

玩冒險樂園>w<

玩左3次果個....

果個...

果個...

唔記得左叫咩-.-

超咩袋OVO

好好人啊*O*

之後,

同勻返屋企OVO

佢同我講左個秘密啊*O*

但係聽左之後,

好後悔~.~

哎~

我係唔會同你地講既.\/.

係咁多OVO

~END~

小孩出生時間:$:2011-03-18 06:35 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 3 月 15 日  星期二   晴天


2011-03-15 返學日記... 分類: 返學日記=]

琴日係3月14,

姐係白色情人節@@

祝一祝先@@~~~

祝大家早日搵到自己鍾意既人xD

唔點解今年白色情人節過得

特別唔開心and緊張...

好啦~~~

講返今日@@

今日小芹冇返啊.3.

好掛住佢的說-3-

返屋企and小息果陣好悶的說-3-

小芹~~~

我好掛住你啊.3.

好啦~~~

講住咁多先=D

~END~

小孩出生時間:$:2011-03-15 09:01 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客