2011 年 3 月 18 日 星期五  |
| 2011-03-18 出街日記=] |
分類: 出街日記=] |
今日係星期五,
因為係教師發展日既關係,
所以今日係唔洗返學>w<
正~
咁我就同左囡,芷,li,勻,輝,超去左唱k;p
n多楊丞琳xD
有人話又係楊丞琳想死xD...
超係冇唱過~.~
都唔知佢去黎做乜~.~?!
唱完之後係1:30,
我同勻就同左超,輝係APM行左一個圈~.~
到左地鐵站,
劉鍵泓都黎左~.~
小芹又黎OVO
我地就去左紅點=]
本身諗住睇戲,
但係得17:00既,
之後就唔睇,
又話去溜冰OVO
超請OVO
但係...
係冇去既~.~
之後去左兒童天地OVO
冇野玩~.~
去左德福OVO
玩冒險樂園>w<
玩左3次果個....
果個...
果個...
唔記得左叫咩-.-
超咩袋OVO
好好人啊*O*
之後,
同勻返屋企OVO
佢同我講左個秘密啊*O*
但係聽左之後,
好後悔~.~
哎~
我係唔會同你地講既.\/.
係咁多OVO
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-03-18 06:35 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 3 月 15 日 星期二  |
| 2011-03-15 返學日記... |
分類: 返學日記=] |
琴日係3月14,
姐係白色情人節@@
祝一祝先@@~~~
祝大家早日搵到自己鍾意既人xD
唔點解今年白色情人節過得
特別唔開心and緊張...
好啦~~~
講返今日@@
今日小芹冇返啊.3.
好掛住佢的說-3-
返屋企and小息果陣好悶的說-3-
小芹~~~
我好掛住你啊.3.
好啦~~~
講住咁多先=D
~END~ |
| 小孩出生時間:$:2011-03-15 09:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|