不過是一個
           很想幸福的人
2011 年 3 月 25 日  星期五   晴天


2011-03-25 返學日記... 分類: 返學日記=]

哎~~~

琴日夜晚,

唔知係咪我激嬲左小芹,

佢cut左我線,

我即喊...

(囧吧-.-??)

之後一邊訓一邊喊...

(更囧吧@@??)

之後我知係我激嬲左小芹,

so,

我send左sms同佢講對唔住之類既野啦...

之後小芹回返我,

我大喊...

(勁囧吧-.-??)

傾傾下又好返...

(囧到冇得再囧吧@@??)

之後佢話去沖涼,

之後就冇左傾...

之後我send左sms比焦,

問佢:"好朋友既定義係...??"

佢話:"係呢到好難同你講,聽日再問我"

我話"嗯"

之後今日就問佢啦...

佢就話要早即下,

之後我比佢早即啦...

到e家都仲未答我-.-

(有朋友知既可以講我講架@@~~~)

講返今日,

我放左學就同左勻,影.....

佢地去左團啦...

之後落左去就話去做功課...

之後又上返去啦...

郭詠一齊=]

我做完功課後,

同左郭詠畫畫(va功課=])

畫果d表情,

郭詠畫畫超靚啊*o*

我就諗唔到啦...

之後見到我筆袋果d楊丞琳,

就畫楊丞琳...

一開始畫頭髮,眼...

都冇問題,

畫到個咀,

我畫到超好笑...

之後同郭詠笑到kai左-0-

之後我又畫小豬...

又笑到kai左...

笑到kai哂-.-

之後就走了~~~

勻同郭詠陪我行下面啊>w<

去左公園的唄~~~

之後佢地係咁唱歌-0-

都好聽既~~~=]

佢地唔唱楊丞琳.\/.

係咁唱少女時代.\/.

今日出左yes啦...

佢地只係買小豬唔買楊丞琳囉.\/.!!!

好賤啊.\/.

楊丞琳T^T

楊丞琳啊T^T

之後就回到家了~~~

之後...

就冇野寫Lu~~~

88~~~

~END~

小孩出生時間:$:2011-03-25 07:33 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 3 月 24 日  星期四   晴天


2011-03-24 返學日記xD 分類: 返學日記=]

今日係我DAD生日=P

AND影影'S 哥生日,

生日快樂啊~~~~~

好啦~~~

講返今日,

PE堂...

野蠻奶奶大戰戈師奶~~~

講笑姐~~~

係1C大戰1E~~~

我地上場既有:

我,芹,囡,"王冊"(<--係一個字來的),

影,峰,

途中換左啊LI,

25:22.\/.

我接受唔到囉!!!

輸左.3.

憤怒Ing...

之後放左學=P

排球=P

同左影影猜波,

之後入場同師姐佢地玩殺波=P

之後...

就冇啦=P

之後我返屋企,

見到一個女仔,

咩住KUROMI書包*o*

之後係後面見到佢幫KUROMI貼膠布-.-"

笑死我...

返到屋企沖涼+食飯,

E家做功課啦唄~~~

~END~

小孩出生時間:$:2011-03-24 08:15 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客