2011 年 3 月 26 日 星期六  |
| 2011-03-26 出街日記... |
分類: 出街日記=] |
今日,
去左果個乜鬼數學改良班...
悶到叉咁...
狂同影影傾計;-)
約左vyvy佢地2:00去新都城睇小豬>3<
之後同勻AND郭詠去左M記食野;P
Then,
去左我屋企,
勻玩狗玩瘋了@@
放低書包,
落左去公園打排球~~~
yeah~~~
郭詠同勻又打排球打high了~~~
上返屋企,
勻又玩狗玩瘋了@@
之後佢地又話要返屋企換3-.-
我去左郭詠屋企;P
之後遲到了.3.
馮蕉蕉跟我地去...
搭93A;P
到了~~~
逼到乜咁-.-
完全睇唔到囉-.-
小豬啊/_\~~~
吹漲...
都唔知佢地叫乜Q?!
叫果陣簡直係鳴了@@~~~
high到你-.-
之後頂唔順,
走左...
之後同vyvy佢地會合...
我同勻and郭詠去左勻屋企;P
某兩人去拍拖了...
去到勻屋企:
我地睇楊丞琳異想天開果隻碟~~~
到我地超high;P
玩勻果隻疑似老鼠既老鼠,
我地又笑到kai左啦;]
係咁笑...
之後就走左啦=]
哎~~~
呢倫成日出街,
啊婆唔比出喇/_\
下個禮拜唔好約我啊~~~
你唔好同我講楊丞琳下個禮拜黎啊.\/.
e家超肚餓/_\
88
xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PS:
我唔記得帶銀包,
勻幫我比啊*o*
有人好佢...
今日全日出街都唔洗比錢;P
~END~
|
| 小孩出生時間:$:2011-03-26 07:57 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 3 月 25 日 星期五  |
| 講野xP |
分類: 未分類 |
有冇人有呢張yes card啊-3-
我叉呢張就齊啦T^T
幫手搵搵T^T
唔該唔該!!!
(<---24期)
買到比雪,
有價講=] |
| 小孩出生時間:$:2011-03-25 08:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 88 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|