不過是一個
           很想幸福的人
2011 年 3 月 26 日  星期六   晴天


2011-03-26 出街日記... 分類: 出街日記=]

今日,

去左果個乜鬼數學改良班...

悶到叉咁...

狂同影影傾計;-)

約左vyvy佢地2:00去新都城睇小豬>3<

之後同勻AND郭詠去左M記食野;P

Then,

去左我屋企,

勻玩狗玩瘋了@@

放低書包,

落左去公園打排球~~~

yeah~~~

郭詠同勻又打排球打high了~~~

上返屋企,

勻又玩狗玩瘋了@@

之後佢地又話要返屋企換3-.-

我去左郭詠屋企;P

之後遲到了.3.

馮蕉蕉跟我地去...

搭93A;P

到了~~~

逼到乜咁-.-

完全睇唔到囉-.-

小豬啊/_\~~~

吹漲...

都唔知佢地叫乜Q?!

叫果陣簡直係鳴了@@~~~

high到你-.-

之後頂唔順,

走左...

之後同vyvy佢地會合...

我同勻and郭詠去左勻屋企;P

某兩人去拍拖了...

去到勻屋企:

我地睇楊丞琳異想天開果隻碟~~~

到我地超high;P

玩勻果隻疑似老鼠既老鼠,

我地又笑到kai左啦;]

係咁笑...

之後就走左啦=]

哎~~~

呢倫成日出街,

啊婆唔比出喇/_\

下個禮拜唔好約我啊~~~

你唔好同我講楊丞琳下個禮拜黎啊.\/.

e家超肚餓/_\

88

xD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PS:

我唔記得帶銀包,

勻幫我比啊*o*

有人好佢...

今日全日出街都唔洗比錢;P

~END~

小孩出生時間:$:2011-03-26 07:57 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 3 月 25 日  星期五   晴天


講野xP 分類: 未分類

有冇人有呢張yes card啊-3-

我叉呢張就齊啦T^T

幫手搵搵T^T

唔該唔該!!!

(<---24期)

買到比雪,

有價講=]

小孩出生時間:$:2011-03-25 08:17 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客