不過是一個
           很想幸福的人
2011 年 2 月 22 日  星期二   晴天


招人星期6去唱k 分類: 未分類

有冇人星期6得閒??

去唱k,

女or男我都ok...

AA制.\/.

(唔好話比我聽AA制係咩-.-??)

幾錢就自己上網搵...

我就打算去APM NEW WAY...

我知道有好多間...

係我地未定...

留低CM約埋你(^o^)

小孩出生時間:$:2011-02-22 08:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2011 年 2 月 19 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 愛情日記=]

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:無提示.3.我只係想打下野,你地估到就睇啦... )
小孩出生時間:$:2011-02-19 08:43 PM


icey0718
暱稱: WongSuet
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客