| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 11 月 2 日 星期一  |
| 今日派卷...>.< |
分類: 未分類 |
今日派左6份卷..;)
英文:75/100 ;);)
通識:唔合格 22.5/50 :(;(
中文:54/100 合格^^
電腦:31/50 -.-"
科學:24.5/50 shit*
數學:47/50 =]
hapi;)
第一日派卷已經有2科唔合格喇"
點算好吖?!?!
|
網主回覆
thx;) Posted at 2009-11-04 06:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mm3nt;> 我刀係2科唔合格.sosad;[
|
網主回覆
thx
好慘; Posted at 2009-11-03 06:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx;) Posted at 2009-11-03 06:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YukoKu 於 2009-11-02 10:29 PM 發表:
cm 我都係兩科唔合格而家
|
網主回覆
thxx Posted at 2009-11-03 06:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thxx Posted at 2009-11-02 06:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx;) Posted at 2009-11-02 06:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|