idaida
暱稱: 挨打*Ida
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌
電髮again=]
電左髮Na``'
xanga short了的一篇x...
爆開心x]
冇水..

日誌分類
全部 (156)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
OG

日誌統計
文章總數: 156
留言總數: 12
今日人氣: 11
累積人氣: 5019

站內搜尋
RSS Feed

2005 年 10 月 28 日  星期五   晴天


做乜咁對我....... 分類: 未分類

今日test  sci同eng,但兩科都好難,eng個閱讀理解超難=-=唉=-=死得啦=-=今日派埋數學卷,得76=-=

 

不過都算唔錯既=-=鬼叫我錯既係一條24分既題目咩= =  但因為我覺得科科都考得唔好,加上溫書溫到我痴線=-=所以呢幾日脾氣都唔係咁好= =之後夜晚個時諗住問呀媽野,但我呀哥就鬧我話我問野問得咁"喙"氣,之後係度鬧我,之後我喊,我一度喊一路諗:你都唔知我發生咩事,我日日溫書已經好辛苦,測驗又唔識,你想我點?

 

今日食lunch個時,我、haity、pinky一齊去食,臨走個時,jessie同蔡恩婷見到我地,之後我地同蔡恩婷講話我地同pinky,有野同佢傾,之後我地問佢係邊度食,之後佢大大聲話:你理得我地去邊度食姐?!  嘩,我覺得佢好白痴囉,話明有野傾就梗係唔想你地o係度啦,佢個人又煩,又白痴,o黎唔o黎都唔關你事啦係咪呀?!

之後我就同haity、pinky佢地去左m記食啦,之後我地傾,我發覺好多人都好憎蔡恩婷,真係抵死。XD!

 

 

 






訪客留言 (返回 idaida 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com