今日test sci同eng,但兩科都好難,eng個閱讀理解超難=-=唉=-=死得啦=-=今日派埋數學卷,得76=-=
不過都算唔錯既=-=鬼叫我錯既係一條24分既題目咩= = 但因為我覺得科科都考得唔好,加上溫書溫到我痴線=-=所以呢幾日脾氣都唔係咁好= =之後夜晚個時諗住問呀媽野,但我呀哥就鬧我話我問野問得咁"喙"氣,之後係度鬧我,之後我喊,我一度喊一路諗:你都唔知我發生咩事,我日日溫書已經好辛苦,測驗又唔識,你想我點?
今日食lunch個時,我、haity、pinky一齊去食,臨走個時,jessie同蔡恩婷見到我地,之後我地同蔡恩婷講話我地同pinky,有野同佢傾,之後我地問佢係邊度食,之後佢大大聲話:你理得我地去邊度食姐?! 嘩,我覺得佢好白痴囉,話明有野傾就梗係唔想你地o係度啦,佢個人又煩,又白痴,o黎唔o黎都唔關你事啦係咪呀?!
之後我就同haity、pinky佢地去左m記食啦,之後我地傾,我發覺好多人都好憎蔡恩婷,真係抵死。XD!

|