起身,,沖涼洗頭,,然後玩電腦Na`` 玩到12點到換3,,
12點半出門..臨走仲影左幾幅[唔直唔曲髮]既相做留念XD``
然後就去In and Out..去到海壩街個間//好多人..之後去另外個間睇..
仲多人..=0=...排隊排到出門..囧..之後就返返個間啦..
因為睇落去大d..-3-" 入到去..同個女仔講話電陶瓷曲..
叫完我揀相就上去.. 下層同上層9成都係賓賓黎..ORZ...
之後仲有d髮型c都係賓賓...-0-!!! O爆左..
坐左陣就幫我查野..查完坐陣洗頭..洗完頭就整髮卷..
個八爪魚機好過癮XD... 不過個賓賓同我整個時..
個呀head[應該係]..話佢整得唔好..搞到我好鬼驚=0=!!
最尾整晒就噴d唔知咩上去..然後洗頭..吹頭..
個個呀head好好人呀=\/=///係咁教我點keep同點gel頭=\/=
最尾幫佢買左支gel..原本諗住自已出去買髮泥嫁..不過算啦=]
但係支gel真係好鬼香XD!! 真係好香好香XD!!!
最尾就梗係落去俾錢啦=3= 冇左3舊幾..好痛...-/\-
但同我揀個幅相有d出入..我揀個個邊有咁曲..- -
不過算啦..OK丫伊家,,起碼好睇過以前既[唔直唔曲]既頭髮XD!
返到屋企..做功課...玩電腦..5點幾個時訓左陣教..好舒服=v=!!
今晚唔洗得頭..要keep住個型喎..-3-"
聽日排波隊..一定要洗啦.. 之後又要扎計//好煩呀- -"
好驚扎完計會變到唔知點..扎邊又實知.. - -"...
仲煩過負離子..
今晚要溫書呀.\ /.!!!
我終於變髮型Na`` -U-
睇下返同去有冇人睇得出先XD
|