今日超激氣囉,我地1b排球隊又俾人"扇"囉~上次已經俾人"扇"左穫,今次仲o咀:
換緊衫個時,有個camphor話:你地唔知要去楊屋道練波?
我地話:下?!唔低掛=口=冇人通知我地 又有另外個人話:係呀,我特燈唔講俾佢地知
個camphor話:細聲d啦!8婆! 之後我地個個o咀囉,又俾人扇囉
第2次啦!係第2次呀!
超激氣!
之後Jacky話:排球只會選4個,我已經心中有數= =