今日放學個時,我、cece、haity、何琬留左係學校傾計(講人是非)XD~不斷傾不斷傾,但haity話:喂!Ida~你知唔知xxx話你咩呀? 我話唔知 之後佢話:xxx話你呀唔知醜,樣又衰,成績又差,走去溝余xx~ 我一聽到,我勁無奈...我樣衰,我認,我成績差,我都認(但我其實好過佢既..)但我絕對冇溝余xx囉!!我一聽到..勁無奈..
我估唔到我個fd可以咁對我...汪我對佢咁好..佢咁樣對我....!?~我一聽到真係超無奈囉...點解佢可以咁....我希望唔係真既,如果係真既,我寧願haity唔好同我講...
講真,我一聽到真係好hurt我...我真係好真對佢..但佢..?!?
希望呢件事唔好係真..
我發覺,個個都好似帶住面具咁..表面同你好好..可以內裡恨之入骨...
突然間..我覺得好恐怖...我隨時可能已經俾人呃緊..
|