今日都冇乜野發生,但放學個時超搞笑XD~我、cece同jessie係咁玩haityXD~將佢條頸巾同林毅豪個條交換XD~
超搞野XD~之後俾haity同林毅豪鬧到訓街XDDD~最尾haity請我地食雪條>﹏<正正~XD~
之後冇野做~就係羽毛球場度玩XD~唱歌加跳舞= =+超搞野,黃焜華話我地唔知咩~總之好搞野!XD~
之後林毅豪又話:點解你地要係羽毛球場唱= =?
超頂引XDDDDD~5:30就去左學畫畫啦=]
之後夜晚個時,同人傾左陣電話~之後溫epa,唔知點解一見到epa就超眼訓,所以未溫完就訓左XDDDD~
|