今日成日都要影相,岩岩好miss 曾冇返,之後個司徒sir就黎教hist...= =無奈..之後佢超賤呀,見到cp問霞嬸野,但佢竟然話:你做乜傾計.\ /.! 之後鬧完仲要話:你要注意下你既面部!可能係d神經線呀個d有問題..要睇e生
嘩..超想打爆佢囉..我都未見過d 呀sir咁寸,教乜野中學,"懶"翻去教你既小學啦!硬膠仔!= ,=
之後放學原本諗住打排球,但原來今日有男籃,之後就留低睇啦,睇睇下又去買野食XD~之後係度寸班男仔同阿洛熹嫂XDDDDD超搞gagXDDD
但好可惜..最尾plum hs 都輸左= =........
又輸啦\=田=/
|