今日朝頭早同媽子,哥子同周姐去左食自助餐~食完之後就返歸啦
之後抖左一陣又即刻去張曉彤屋企學琵琶>v<''今堂又教十面埋伏了~不是陳奕迅那首嘎= =+
之後翻到屋企,睇電視,見到班南韓友倒亂= =搞到香港超亂,一班暴民-v-黎香港搞搞陣
之後夜晚先激,叫d人快d走,仲射埋催淚蛋蛋=v=之後成班南韓友淆晒低咁閃走~超瘀XDD~
睇完之後去左"左右手"度剪髮~好慘呀=(俾佢剪到超簿
擇邊個時齊輯輯
好嘔...但前面d陰剪得幾好~ok~
之後夜晚月月又追我拎相,之後咪求其影幅相俾佢= =
但佢竟然話我索=口=有點疑惑= =+
|