今日sci dict個時,o係課室默,超搞野XD係咁抄,完全冇人理XDD超正-3-
之後lunch就返左屋企食杯麵加換P.E衫,之後就好急咁返學校再練choir~個個都玩XDD包括我= =+
之後放學就去左家政室再練choir~又玩~XDDDDD~之後就即刻去hall練中樂~
練完個時團長超嬲~鬧我地- - 人地西樂有慶功,我地!?我地真係"慶"囉= =
之後放學個時,行到7仔~突然有舊野跌左落黎~我同佢只差少少~真係隨時死左都唔知咩事= =+
好彩我命大@v@~XD~
之後就去漢寶做冬囉-3-之後就訓覺覺了-3-
|