今日school picnic,亦都係今年最後一日返學囉-3-所以玩到好癲~XDD~首先朝頭早同haity、何婉幫手拎野,之後就即係返學啦~返到學校之後,得個小貓3、4隻=-=之後haity,becky佢地幾個就去左買野~我就留係班房畫黑板~XDD~畫畫下就同癲婆落左去7仔買電池,為既就係部mp3,皆因我坐車唔聽mp3會嘔..- -萬試萬靈- -
之後等左半個鐘—9點~就終於可以上車啦=3=之後9個字到就到大尾篤啦,一落車我地個個都去霸爐~XD~白痴的~之後透爐個時,d阿嬸講,等我幫你啦!我做呢d野做到慣啦!啦!~你應該咁,,咁,,咁
佢都short short地既,掃你既地啦= =嘈嘈嘈~超~之後兩個爐都透好之後,就開始啦燒野食啦..= =+燒下燒下有隻"大"蜜蜂= =周sir發揮佢sci呀sir既本色,用報紙狠狠地將隻蜜蜂打死左@v@之後先嘔心..拎起條屍,同我地講蜜蜂經=口=嘔...嘔..之後一陣之後又黎多隻,周sir又再次好英勇咁拍鬼死左佢~XDD~我地話:周sir,你棒打XX~
m(_ _)m唔識點寫,再一陣又有隻細既黎~之後又死左- -我地又話:周sir,佢地d仔仔女女你搵你呀~XDD~
之後一陣又整多隻orz~變態的,做乜會咁多蜜蜂OTL~
之後燒到得翻d扒既時候~我就同becky去行下啦~XDDDD~之後佢地幾個去家樂徑~曳曳啦~XDDD~
我就落翻黎洗手~之後ulysses同我講:喂!你食唔食冰呀~我請你食啦~我話:是但啦~XDD~
之後就拎左隻黎食~XDD~燒野食個時佢又整左隻墨魚仔黎食~@0@~做乜會冇啦啦咁好死~轉死性= =+~~XDDD
之後我地等集會個時,無聊到玩火=口=俾miss 施鬧= =搞到我冇得自焚~XDDDDD~
之後等個陣時,陳皓鈞(打錯pinky唔好打我~XD~)話:你係咪燒呀,你幫我燒丫~
我話:好,你唔介意"龍"我冇所謂~XDDDD~ 之後佢就轉翻身繼續燒~XDDDDDDD~
到排隊個時,我地係度玩~XDD~大西瓜~XDDDDD~檸檬味雪方蛋糕~XDDDDD
超搞野~之後周sir幫我地影相~我地成班友拎晒連生既薯片~XDDD~之後就真係上車回歸了=3=
之後車個陣都冇乜野玩~係最尾黃喬俊嘔~XDDD~之後到學校個時,我地留左一陣,諗住玩誠實與大膽~點知冇晒人
~所以就同連太,jessie去三聯睇書,睇野~XDD~就係咁,行左一陣就返屋企~
夜晚一口氣整左2個skin,一個係女仔skin,一個伊家用緊既s.h.e skin,呢個好滿意-v-"
之後仲要幫哥子整翻個"精英大師skin"=口=所以唔打囉=3=
|