今日...有冇溫書呀...?有!溫左一科:中文~溫左半個鐘~有冇玩電腦呀....?有!成日囉!
又係咁....打左成日電腦....溫書?!溫左1個鐘都冇....我跟本係唔想溫書囉...
好煩呀!!!要記咁多野!!!妖!
之後到晏咒,又係係咁2溫下中文囉....hea下hea下...3個字...半個鐘....1個鐘...2個鐘..
hea下hea下又hea左成日...到夜晚...又係玩電腦....之後叫富榮,一接電話:喂,,今日有咩快餐呀?
之後佢叫我等等,之後到第2個人聽電話-v- 之後我話:喂,,今日有咩,,,,
我唔知點解一講到呢度係咁笑XDDD~係咁笑....之後笑到講唔到野....之後仲收埋線XDD~
之後哥子笑到訓街XDD~媽子話:我都唔知有咩好笑= ,= 之後係度鬧左幾句- -
之後我去沖涼...哥子就再打電話落去再叫個快餐=v=" 死啦..唔通我有d咩石更月翏綜合症?!?XDDDD~
之後夜晚玩pinkyXD~我話:你知唔知你老公寫左d咩~之後佢問我咩野,,
我話:你睇睇---->
(令人感到好凍~XD~)
之後佢話:有可能係Becky呢-3- 我話:沒可能呢=3="全世界都知佢鐘意你嫁啦-3-"
佢話:假嫁!!~ 我心諗:得pinky個名有KY~
BECKY何來有KYKY呢= =+----->

嘩哈哈XDDDDDDDDD~
|