今日朝頭早個時,一起身即刻幫嘟嘟餵野食;乾草&甘荀子=V="一擺d野食落去,即係仆去食@v@"巧卡蛙兒咧~XD
之後又摸下去*V*佢d毛毛好軟林林~豬伏伏>3333<愛死嘟嘟你了-333333-""
之後又玩電腦,玩下玩下玩到12:30=3=之後好神奇地~我自覺地溫書啦@o@~自己都感到怪怪的....= =+
冇計~我不要做全級的尾幾名嘎=3=那你今天溫了什麼東東呢-3-?
嘩...厲害了..就係我至憎既hist呀-3-我竟然會溫hist,自己都唔敢相信XDD~難道天主保佑我\=口=/
之後夜晚再溫溫chis-3-相比之下,我鐘意中史多過西史XD~西史要記野不突只,仲要串字=田=討厭~!
之後夜晚又幫嘟嘟換籠了-3-每晚都咁換都幾係野= =||不過算了-3-買得翻黎都預左-3-"
突然覺得葵鼠巧可愛=3=可愛的林林你唔好x醋呀-3-講起林林..唔知佢伊家點呢..係咪已經投左胎呢...
係既話...希望你投胎做個人...等日希望有機會見到你既時候...你再唔係倉鼠..係人啦=]
|