100問之一..
1* 叫咩名: 挨打
2* 幾歲: 偶是個k3的BB呀>333<
3* 住邊: 荃灣..
4* 平時出街會帶D咩: 銀包..袋..電話...mp3..
5* 去邊到WET多: 屋企XD
6* 妳幾點起身番學:夏天會6點起身..打機XDD~冬天就會7點起身XD
7* 係咪中意女仔: 我不是基的= =
8* 有冇食煙: 冇
9* 有冇飲酒: 果汁酒算唔算XDD
10* 有冇睇過4仔冇格仔:你俾我睇*v*?
11* 做過D咩係妳覺得最壞: 有好多..一時講唔晒..
12* 有冇暗戀過人: 有..
13* 有冇介過手: 冇..想試..
14* 介左幾多條:你咪月翏啦!冇介點知有幾多條= =
妳間麻煩學校問題`
15* 妳最中意同邊個1齊食野: haity呀..jessie佢地
16* 邊個老師妳最中意: 當然是親愛的小鳴鳴啦XDD
17* 邊個係妳班主任: 周sir
18* 妳對妳個班既感覺係點: 幾ok啦..不過沒有型男= ,=
19* 中唔中意任教妳既老師: 有d鐘意~有d嘛嘛..
20* 妳最憎邊個老師教妳: 李玉x個pk
21* 妳覺得MATH miss 教得好唔好:我都唔係MISS教XD~不過講真,我覺得小鳴鳴教得唔係咁好,俾我地恰得太多啦XD~
22* 咩堂妳係最不專心: CL啦XD~MUS啦~MATHS啦~
23* 上MATHS會做D咩:聽mp3~
24* 上 PE堂會做D咩: 打9你
25* 上英文堂妳會做D咩: 聽miss 曾講書 = =
26* 有冇帶學校唔比帶既野番學: 有....mp3..
27* 留過幾多次堂: 未試過-3-"
28* 為咩事而留:冇事留乜叉野姐
29* 留堂期間做D咩: 冇留做乜叉野姐
潮流問題`
30* 而家妳班有咩風氣: 傳緋聞XD
31* 邊個係班中比人跟風既對象: n咁多
32* 而家5興D咩: 好多嫁啵..-v-
33* 睇咩8掛雜誌: yes..不過伊家冇睇
34* 如何得知而家興D咩:傾傾下計就知嫁啦
35* 妳平時出街點著: 平常d既:t加牛仔褲 嫁勢d既咪牛仔裙加boot囉
36* 中5中意品牌: 嘛嘛啦..唔太著重..
37* 妳D 3係邊到買: 周圍買XD
38* 有冇環: 想嫁..媽子唔俾..
39* 係邊到釘: 都話冇囉..
40* 最中意邊個歌手既衣著:S.H.E頂啦-\/-
41* 最中意同學邊個既衣著: pinky
42* 妳覺得邊個好OUT: 我個班24號姓wong個位- -
同學之間問題`
43* 妳最常講既粗口係咩野: 仆街啦....妖你...頂! ....死撚開啦!
44* 妳最多同邊個粗口交流: 成班XD
45* 邊個朋友最WET: 好多嫁啵
46* 邊個朋友最壞:個個都壞@口@
47* 妳最壞既朋友會做D咩:曳曳囉XDXDXDXD
48* 同朋友1齊做過D咩衰野: 玩質感XD
49* 有冇珍惜而家既友誼: 有..
50* 當邊個係妳1世既好朋友: 好難講...
51* 第時大個會同邊個1齊住: 老公子
52* 邊個最有錢: 好多人
53* 邊個朋友而家最幸福:個個都幸福
54* 最唔希望朋友對妳做D咩: 玩我..講大話..虛偽..
55* 邊個拍得最多次拖: 點知呀
56* 邊個朋友最妒忌妳:冇人妒忌我= =
57* 邊個同學最令: pinky
58* 邊個同學最好人:個個都咁好人
59* 邊個朋友最顛: wings
60* 同邊個1齊會開心: haity..jessie佢地囉
61* 最想同邊個1世朋友: 伊家所有既FD
62* 最想妳既男性朋友同妳既女性朋友係埋1齊:佢...同埋...haity啦-3-
63* 妳最好既朋友而家有冇拍拖:有掛..
63* 覺得朋友之間乜野係最重要: 坦誠..
64* 邊個朋友最串咀: 個個都串XD
65* 邊個朋友思想最成熟:好多喎...
66* 邊個朋友最搞笑: haity佢地掛...
67* 有冇D咩想同妳最好既朋友講: 你..你...你XD?~
68* 邊個朋友個樣同佢性格唔相似: 點知呀
個人回憶問題`
69* 妳最懷念既回憶係D咩: 小學個時曾經多次考第1XD~之後報分試總成績全級第1XD~
70* 妳最懷念邊個: 以前既我
71* 妳最想番到咩時候: 小學,係我最快樂既時候
72* 妳唔想番到咩時候: 一到F.1個時
73* 以前同而家既妳有冇改變:有..張頭髮左~串左..識多左粗口XDDD
74* 妳中意以前定而家既妳: 而家,至少唔係冬茹頭= =
75* 有冇朋友以前同而家變到唔同左, 變左D咩: 有掛...變煩左..
76* 以前妳係1個點樣既人: 乖乖女-v-聽人講野..有錢唔識執..成績都中上
77* 而家妳係1個點樣既人: 曳左...見錢開眼...成績中
生活感情問題`
78* 而家有冇拍拖: 想..但冇.
79* 妳而家中意邊個: 佢..
80* 佢有咩好妳要中意佢: 關你蛋治呀!
81* 妳最後悔中意邊個: 佢..
82* 有冇玩弄感情:我唔會玩弄感情
83* 有冇做過第3者:冇
84* 有冇曾經為妳中意既人而喊: 有..掛...
85* 有冇為妳中意既人介手介腳:冇..
86* 妳而家係暗戀定明戀: 冇鍾意人:暗戀..
87* 妳而家恨唔恨拍拖: 好恨..超想拍...
88* 邊隻歌形容到而家妳既感情: 黑白照::未夠兩歲你竟拋棄我
89* 邊隻歌令妳聽到喊: 冇
90* 妳最中意邊句歌詞: s.h.e既所有都鐘意
91* 你想你中意既人點同妳表白: 我...愛...你
92* 想係邊到結婚: 香港XDDDD
93* 試過HURT未: 試過
94* 妳同妳而家中意緊既人有冇可能:佢已經鐘意第2個...所以冇可能了...
樂壇感覺`
95* 妳中意邊個歌手: S.H.E=3=
96* 妳中意邊個明星: Ron吳卓羲=3=
97* 妳最中意邊幾隻歌: S.H.E既所有都鐘意
98* 中意咩類型既歌: 快歌,情歌
99* 覺得邊個歌手唱既歌係香港樂壇希望:李克勤
100* 中意RAP歌嗎: ok啦...唔太鐘意
100問之二..
1* 今日係幾號: 12月29日""=-=
2* 有心理準備做呢100條未:有
3* 最鍾意聽咩歌:S.H.E既歌=3=
4* 你有無潔癖: 冇...
5* 鍾意ICQ定MSN多:以前icq,伊家msn
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 悶到訓街..唔想溫書
7* 最後一次睇咩戲: 早熟.
8* 住係邊區: 荃灣..
9* 最想得到咩: 錢..愛情..
10* 曾經愛過最衰既人: 佢..
11* 有無後悔愛過佢: 有..
12* 有無想過幾時結婚: 大過左先啦..= =
13* 你覺得最可怕既係咩: 俾人呃
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: 好似係何卓南= =?由小學已經同佢同班
15* 如有識左幾耐: 8年"""過埋年就係啦!!!""
16* 日記網址係咩: http://blog.qooza.hk/idaida
17* 最討厭的人或物: 虛偽
18* 屋企電腦係唔係廢既: 都唔算既..
19* 最想多謝邊個: 家人..朋友
20* 近排有咩令你有好大壓力: 考試..友情既野
21* 有無得罪過人: 有XD
22* 如果有得罪左邊個: 個個都有得罪XD
23* 用咩牌子既筆做功課: 無印..Uni ball既0.28..hi-tec-c
24* 做呢100條煩唔煩惱呀:ok啦....
25* 第一次拍拖係幾時:唔記得啦..
26* 記咩最叻: 你欠我幾多錢XD~
27* 有無講過粗口: 有..經常既事
28* 最討厭咩天氣: 熱!
29* 最鍾意哪細理: 你講咩= =?
30* 鍾意男定女: 我不是基的
31* 支唔支持同性戀: 不太支持..
32* 最討厭的數字: 冇嫁啵
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:靚仔,真心
34* 有咩秘密唔同人講: 做乜要同你講
36* 數出你最愛既朋友:好多
38* 係唔係乖學生: ok啦..
39* 依家幾歲: 3歲半
40* 數口叻唔叻: ok啦
41* 去開邊間超級市場: 百佳
42* 你覺得你係咩人:樣衰
43* 口頭禪係咩:妖!頂!
44* 怕唔怕黑: 小小啦
45* 上網多數做咩: 打日記..msn
46* ICQ no.係咩: 271453154
47* 會唔會日日都打日記:都會嫁
48* 幾度先會開冷氣: 覺得熱咪開囉
49* 偶像係邊個: S.H.E
50* 做左一半啦開唔開心: 做咩= =?
51* 最喜歡哪一套動畫: 棋靈王
52* 細細個個時得唔得意: 得意嫁=///=
53* 有D咩古怪既習慣: 鐘意打人XD~
54* 覺得自己尚算正常嗎: ok啦XD
55* 做過最LOR既事: 唔記得
56* 讀近咩班: b班
57* 有咩事係你依家既人生轉笨: n咁多
58* ICQ HANG左你會點: 用msn囉
59* 有無呃過最愛既朋友: 你覺得呢?
60* 最鍾意香港邊一到:屋企
61* 最鍾意講既單字: 頂
62* 最討厭咩戀情: 一腳搭幾百隻船
63* 鍾意睇邊一類型既戲: 愛情..笑片
64* 鍾意韓國定日本多D: 日本
65* 點解鍾意呢個國家: 多靚仔XD
66* 最怕既動物: 蟑螂
67* 依家有咩目標: 考50名之內
68* 最想學習哪一種語言: 潮州話XD~不過已經識幾句,至少識句粗口XD
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇: 阿濃
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:有得揀晒3樣都要..唔得既話...我會唔要友情..
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 有..
72* 見到咩人會即刻OFFLINE:好少會見人off9
73* 電視劇值唔值得追: ok啦
74* 會唔會幫呀媽做家務: 有時啦
75* 你係屬於被動定主動既人:50/50啦
76* 形容你最討厭既人個樣: 樣衰
77* 上網最唔好既地方係咩: 慢.\ /.
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 經常的說
79* 有無想過要整容: 有
80* 覺得自己最令既地方: 冇
81* 有無界過手: 冇
82* 最想養既動物: 貓
83* 覺得自己衰唔衰: 衰掛..?
84* 有無兄弟姊妹: 有個21歲的哥子XD~
85* 係唔係淆底怪: 小小啦-3-"
86* 最唔相信邊個:唔知嫁-3-"
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:睇佢靚唔靚仔
88* 見過最核突既事: 超多啵..
89* 屋企有無種花:有掛...
90* 返學會唔會著冷衫:凍咪會
91* 有無鍾意人: 有
92* 最鍾意咩顏色: 紫,,藍
93* 牙JAY定EDISON靚仔D:兩個都唔令仔XD
94* 知唔知道神係咩: 知知地掛...orz
95* 上咩堂先會訓覺:唔會訓
96* 覺得你自己係屋企有無自由: 有既..
97* 如果你有三個願望你想做咩: 俾多100個願望我>>>>有仔>>>>有錢>>>>變到超索
98* 最鍾意既運動係咩: 排球..籃球(話晒小學個時,曾做過隊長~打學界拎亞軍呢-3-)
99* 翻學搭咩車: 11號巴士XDDD~
100* 眼唔眼訓: 1d都唔眼訓啦XD~
|