今日朝頭早又玩電腦了-3-"玩到12點..之後幫我滴小葵鼠餵下野食-3-"之後"練"下佢>33<"好QQ...好林呀>333<"
之後就又溫西史了-3-溫溫溫溫...溫到2點到..玩左陣電腦...之後媽子買左個魚蛋河黎,,,超正~因為我個時超肚餓~XD~
之後Miss打電話黎..佢話:你今日做乜唔黎補習.... 我先醒起=口=原來我今日要補習的說@口@死啦,溫書溫到痴左線~orz~
之後夜晚睇左本草藥王既大結局-3-"不過最尾爛尾...又冇講個嚴乜乜點樣...又冇講佢地點修書...車-3-
之後又溫書..- -溫sci了= =好煩..好煩..好煩....
之後夜晚又同柏柏傾msn= =之後佢玩到冇野玩= =痴線滴的..= =
好悶好悶.. = =有咩可以做呢= =?
1月9號考試試了-33-"要加油呀=]]
|