今日考geog,, 朝頭早5點9起左身,,溫左d main point,,冇背到XD
之後返到去,,個個都溫緊書orz||個個都問緊咩係northing,,,我話..咩黎XD?
之後即刻同佢地傾...最尾都明左-3-之後佢地返晒黎,,我地上左去搵becky,,
點知又見到何啟康-口-之後我細細聲咁"小"左聲XD之後haity同我講,,:
你知唔知佢返到房個時望住你淫笑,,,我一聽到..o咀..=口=
我真係恨不得打爆佢!頂....
之後落翻去考...fill in blanks有幾題完全唔明佢講乜
之後mc有2條錯左,,,之後最尾個版俾我撞岩左XDDDD
之後又落去煩老師,,,之後同校長傾左陣,,,突然覺得校長好nice>3333<
佢講左好多道理..雖然係煩..但係好有道理...我一路聽一路諗
覺得佢講d野好岩,,好快就半年,,,大考就好似就快殺到黎咁,,,,
突然唔知點解時間過得好快,,,
之後返到去,,冇乜溫到,,係咁做數-33-之後同竹本柏傾左陣,,,
之後9點幾,,諗住玩陣電腦,,點知媽子話唔俾...我整..= =凸
之後去左張床到諗野,,諗諗下,,,起身:11點-口-
即刻沖涼做數,,做左3個字到,,,老媽去訓覺,,我就即刻玩電腦xDD
msn真係我既至愛XDDDD
之後又係同竹本柏傾-3-
一路傾一路打呢篇野,,,所以打左好耐,,,-33-
之後就去訓了-333-
聽日考完放監XDD~去wet了>3333<
maths加油,,,,唔炒得orz||||
|