idaida
暱稱: 挨打*Ida
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌
電髮again=]
電左髮Na``'
xanga short了的一篇x...
爆開心x]
冇水..

日誌分類
全部 (156)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
OG

日誌統計
文章總數: 156
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 4987

站內搜尋
RSS Feed

2006 年 1 月 20 日  星期五   晴天


輕鬆,,超頹,,失落,,驚慌,,開心,,回復平常,,, 分類: 未分類

今日考maths,,,返到去好輕鬆,,係返到去係咁2

睇睇d舊卷,,睇下書,,就上左去搵becky,,,完全一

d緊張既感覺都冇,,傾完,,之後打鐘,,即刻跑翻落去,,,

落到去,,,梁sir派緊卷,,之後我地啦啦臨拎翻晒d野出黎,,

之後就考,,,一開始係mc,,ok啦,,,都有一半岩既,,,

之後去到long que,,,有1、2題識,,其他就,,,,- -

唉,,,,之後考完,,我即刻同jessie講:我後面成版

冇做,,,佢話:我唔識做呀,,,試問一個成績咁勁既人

都咁講...咁我呢d係咪應該收皮,,?

之後一話走得...個個都:唉、唉、唉

包括我,,之後我地成班落左去staff room搵陳sir,,,

之後見到becky喊,,佢後面成版冇做,,起馬50分...

我做左1題=-=...唉...見到佢咁...我都想喊...

d眼淚係隻眼度..冇流到出黎...之後同周sir傾...

佢一講到話中英數是但一科都留班...我一聽到...

好驚....唔知我會唔會maths唔合格,,,真係好驚

之後去搵miss朱,,佢話:a班同b班都係7個唔合格

c班就21個-口-21個囉...

之後我地問佢邊個最高,,佢話女仔黎,,我地話係咪葉林霞

佢話,,大既啦,,,咁即係係啦XD

之後我地成班人好頹咁走,,,去到就過馬路個度,,,

我地個個停晒係度..見到jessie有眼淚,,haity係度講佢考成點...

我真係好想喊...最尾..我喊左出黎...不過佢地睇唔到....

之後我地去左新之城間kfc坐,,原本諗住食早餐,,點知個個都冇心情食,,

之後坐左3個字度就走,,之後周圍逛,,,不過好多都未開,,,之後去左愉景,,

冒險樂園玩..- -我起馬用左30蚊係個度...首先買左8蚊綿花糖...之後

又玩掟coins,,好可惜得一個中,,,= =不過算...明知冇可能得...玩下姐...

不過個個哥哥好搞笑,,真係要頒過勤工獎俾佢XD

之後玩完...去左通利彈琴...搞破壞XD

之後佢地話去青衣打壁球,,不過我話唔去,,,之後麒麟蔡同becky拎3,,

我同haity係愉景行左陣,,之後佢唔去打,,同我繼續行,,,

之後去左南豐,,之後去新之城,,,見到超多荃官囉...個個都出晒黎wet,,,

之後去左扭蛋雞度扭野,,,係咁扭,,終於俾我扭到一對kiss豬>33<

晒左我超多錢,,我都未試過扭得咁開心,,不過扭得好甘= =

之後我仲扭左隻麻雀仔=3=幾得意-3-之後同佢繼續行,,

之後去左荃豐食冷麵-3-我又揀左3包麵XD

之後食食下去左隔黎間電腦個間野度睇野,,之後就入埋去間野睇,,,

睇睇下,,,突然間有成班人追住一個人,,之後d人話,,吊你老x,,,個d啦,,

之後就有好多人圍嘔一條友,,,我地即刻行入d間鋪,,,個老闆叫我地唔使驚,,

我諗佢都睇慣,,- -之後我地繼續扮睇野XD冇計啦,,淆底嘛,,,俾人打埋咪死得

我今日終於見識到咩叫"圍嘔"!好精彩XD

等佢地打完,,我同haity閃翻出黎XD~見到阿黎個間鋪d野lum晒

不過冇計啦,,唔通叫佢地唔好咩...之後我地就上翻上層....

haity淆底了XDDD~之後又去左三聯睇書,,,之後又去綠陽,,,

之後叫haity同我去翻荃豐...陪我買袋,,點知佢有陰影XDD~

死都唔肯走,,不過最尾都俾我迫走左-3-

之後就去左買袋啦-3-買完我叫佢同我一齊落多次個案發現場XD

佢要買耳筒-3-陪佢買完之後過左隔黎個間買咪,,,佢有座檯,,

不過我有,,所以就買過個掛耳,,因為佢今日執,,所以就8蚊賣出去

我見8蚊平平地咪買囉,,之後見到個mouse pet超嘔心..- -

好有凹凸既手感..- -之後haity就即刻拉翻我上去XD~

之後行多陣,,,我諗住買33,,點知最後都係冇買到,,,

之後繼續周圍走=3=之後就同haity走啦,,都有d累,,

之後我返到屋企,,,唔知點面對呀媽,,,之後就玩電腦,,,

之後竹本柏sd  massage黎,,叫我開icq,,之後我開,,

同佢傾左陣,,,但我一路同佢傾個時,,,我係一路喊緊,,

我仲諗緊maths d野,,我始終都係放唔得低,,,,

d眼淚係咁流...不過好彩媽子睇唔到...

之後同佢傾傾下...唔知點解有d嬲....或者係maths搞到我咁掛...

搞到今日脾氣唔係幾好....之後發埋佢脾4,,同佢講返聲sor先,,,

之後我就整日記code,,之後又玩左陣電腦,,,之後就打呢篇野

之後就沖涼,,,之係又傾msn,,之後食左2碗既蕃薯糖水當dinner,,,,

之後就繼續打埋呢篇野..之後又同竹本柏傾msn,,,

我呢一日,,真係咩感覺都試過晒,,但係最深刻既..都係超頹個時,,,

個時真係成個人頹晒...冇晒心機...唉...伊家仲係放唔低,,,,

希望天主保祐...求你保祐我maths可以合格,,唔使留班...

 






訪客留言 (返回 idaida 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com