1.現在時間? 11:47
2.現在地點? 屋企
3.現在聽緊? 懶醒
4.最喜愛月份? 1---2月
5.最討厭月份? 考試既月XD
6.最喜愛日期? 6月4日-33-
7.最討厭日期? 唔知呀,,,
8.最想認識的人? 靚仔XD
9.最想應該一早認識的人?唔知,,,
10.最想忘記的人? 冇
11.最喜愛電台? 唔鐘意聽,,不過比較鐘意新城
12.最討厭電台? 唔知
13.最喜愛DJ? 森美掛
14.最討厭DJ? 冇
15.最想佢手羅最愛歡迎女歌星?kelly 啦,,,唔好俾容祖2
16.最想佢手羅最愛歡迎男歌星? 李克勤啦,,實力派
17.最想佢手羅最愛歡迎組合? S.H.E啦>3333<
18.最常唱的歌? S.H.E個d
19.最喜愛樂壇05新人?janice..justin
20.最討厭樂壇05新人?梁靖琪
21.最喜愛樂壇05新人? 同19
22.最討厭樂壇05新人? 同20
23.最愛04年的歌?唔記得啦,,
24.最討厭04年的歌? 唔記得啦,,
25.最愛05年的歌? 月桂女神
26.最討厭05年的歌? 串屎個d
27.最愛合唱歌? 懶醒,,我蠢我認
28.最討厭合唱歌? 冇
29.最愛兒歌? -口-n年冇聽
30.最討厭兒歌? 同上
31.最想唱給父母聽o既歌?s.h.e既給我多一點(錢XD)
32.最想唱給朋友聽o既歌? s.h.e既一起開始的旅程
33.最想唱給情人聽? s.h.e既我愛你-3-
34.最想唱K但K房無得唱o既歌? 唔知呀...
35.生日時最想聽o既歌? 情歌
36.新年時最想聽o既歌? 金蛇狂舞XDDD
37.聖誕時最想聽o既歌? 唔知呀...
38.世界末日時最想聽o既歌? 尹光既少理阿爸XDDDDD
39.o黎緊會買誰的碟? s.h.e吧-33-"
40.最近邊隻碟送俾你都唔要? 串屎,,容祖2
41.如果有專人作首歌俾你,你會揀邊個曲詞編監?曲就是啦,,詞就林夕
42.最喜愛曲詞編監組合?曲唔知,,詞林夕
43.最討厭曲詞編監組合? 唔知
44.最期待曲詞編監組合? 唔知
45.最想睇MV? S.H.E>3333<
46.最好笑MV? 唔知..
47.最悶MV? 同上...
48.最陽光MV? 同上...
49.最黑暗MV? 同上...
50.最意識不良MV? 停電XDDDD
51.最有關係的兩個MV? 唔知
52.最愛新聞報導員? 趙海珠掛- -?
53.最討厭新聞報導員? 亞視個dXD
54.最喜愛雜誌? yes
55.最討厭雜誌? h雜誌XDDD
56.最喜愛報紙? 明報,,東方
57.最討厭報紙? 文匯
58.最喜愛代言人? S.H.E>3<
60.最討厭代言人? 串屎,,容祖2
61.最喜愛包? 墨西哥
62.最討厭包? 冇乜
63.最喜愛蛋糕? 朱古力掛
64.最討厭蛋糕? 冇乜
65.最喜愛糖水? 蕃薯
66.最討厭糖水? 冇乜
67.最喜愛校長? 伊家既姚校長&之前既Mr leung
68.最討厭校長? 冇
69.最喜愛交通工具?的士XDDD
70.最討厭交通工具? 冇
71.最喜愛公園? 冇
72.?最討厭公園? 冇
73.最喜愛跟誰合照?fd子=3=
74.最討厭跟誰合照? 我討厭既人.\ /.
75.電腦最多誰的歌? S.H.E>3333<
76.電腦最多誰的相? 一d net fd既相++自己XD
77.手電用緊咩鈴聲? 冇用XD
78.想轉邊首鈴聲? S.H.E啦梗係
79.想用邊首鈴聲但市面上無得download ?我都唔使download既
80.英文譯名(Chan Tai Man) or英文名(Tom) ? Ida啦
81.香港島or九龍or新界? 新界
82.kinder繽紛樂or m&m ? kinder繽紛樂
83.下晝卡通片 or深夜卡通片? 深夜
84.音樂潮or勁歌金曲? 勁歌
85.歌or demo? 歌
86.連鎖店or特許經營? 連鎖
87.陸加俊or占? 少爺占啦-v-
88.蔡輕麟 or奴? 咩叫奴= =
89.哨牙婆or朱薰? 咩黎.= =
90.Silly Thing or EEG ? EEG
91.Ban Ban Music (謝安琪間唱片公司or BoomBeat (官恩娜間唱片公司) ? BoomBeat
92.如果你可以話事,你會想幾時出世? 早5年
93.如果你可以話事,你會揀讀邊間幼稚園? 唔知
94.如果你可以話事,你會揀讀邊間小學? 照舊
95.如果你可以話事,你會揀讀邊間中學? 照舊荃官
96.如果你可以話事,你會揀讀邊間大學? 演藝
97.如果你可以話事,你會想開咩鋪頭? 唔知呀
98.copy from? www.xangascript.info
99.haha~~~ o的問題係咪好無聊呢?ok啦,,
100.而家幾點? 12:03
|