今日考完試啦>3333<放監啦XDDD朝頭早訓到10點,,
之後玩足成日上咒電腦>33<之後就傾msn啦,,,之後去到2點3,,
就去換3學琵琶啦,,之後miss又遲到-v-今堂又教十面埋伏了>33<
今堂教翻第1段,,之後教第2段&&第3段-33-"第3段係超難="=
一邊輪一邊勾,,,超難,,,之後超搞笑XDmiss話:你地要"佛"得大力d,,
我地一聽完,,笑左出黎,,,Fuxk 得大力dXDDD笑死左XDD
之後miss走左,,之後我就返返屋企啦,,之後就去左m記換左個巨毛霸,,,
之後返屋企,,一路食一路玩電腦-3-之後老豆大掃除,,叫我執下野..
之後我就好乖咁執XD~雖然執到有d[支力]..但都抵既-3-
話晒新年嘛=33=執完,,個環壞境正晒-33-玩電腦都正dXDDDD
之後就又玩msn=3=玩完之後去左金榜度食飯,,
叫左個雞火麵..黎到..原來係雞粒加火腿= =好一個雞火麵= =
之後食完,,去左優之良品度買糖XDDD我狂拎d白朱力>333<
實在太好食啦>3333<艾屎白朱古力了>3333333333<
之後買完就走,,之後返到屋企,,,又玩msn,,,之後玩完沖涼,,
沖完涼繼續玩,,之後哥子話要玩aoc,,之後同佢玩,,
今次教超難都贏到2個電腦XDDDD新突破呀同志們XDDDDD
之後玩完,,,開翻msn,,,之後竹本柏嬲了@@
之後又繼續吹水啦,,,一路吹一路打呢篇野,,
之後2點幾就去訓覺啦,,,
(伊家先得個1點3,,你識預知未來XP?)
伊家1點了=3=同媽子講聲:
Happy Birthday>33333<
最緊要係俾多d錢我使XDDDDDDDD
|