今日....好緊張...返到去...乜都唔理XDDDDDD玩,,玩,,玩
之後何啟康入左黎班房,,,之後haity同我玩野>口<
大叫...Ida想要何啟康電話呀....
-口-
我o左咀...之後佢地3個,,何xx,林xx,黃xx望住我囉
嘩....整爆你個製/口\之後我一手搶左haity個銀包= =++
嘩哈哈XDDDD派街坊XDDD之後佢即刻淆底XD同我玩野= ="+
之後打鐘,,,何啟康去左,,安全了m(_ _)m
之後周sir入黎,,,叫我地睇報紙,,我一路同haity睇.,,..睇睇下
見到有個反范太既口號,,超爆笑XDDD睇完我笑左出黎,,,
周sir見到我地太嘈,,所以就叫我地分開睇啦,,,
之後睇完,,殺到黎啦-口-英文...>田<"
之後miss曾入到黎,,,,一開始睇左oral..dict既分,,,ok滿意
之後到comp了,,,我自己知道炒梗,,因為我冇作埋之前個d orz.
有合格已經好開心,,一睇,,,42/80 ok啦...都合格XD
之後到G.E卷,,66/80(83%)都ok滿意啦,,,
之後派完,,到最驚既一刻,,,Maths,,,不過小鳴鳴好遲先到,,,
一派MC卷,,,55/80(岩11題)ok啦都,,,之後另一張我先驚-口-
一睇48,,,我未返到位已經喊左出黎,,,,我雖然合格,,,
加埋係103,,即係比合格高3分,,,,但becky都喊,,,佢高我3分
死啦,,咁我係咪應該上福來村跳落黎,,,,
之後小息,,,我攬住haity同jessie黎喊,,,之後出去走廊,,
之後又喊,,,,之後見到lulu姐+麻鷹哥哥...佢今日帶左3包紙巾XD
之後俾我,,jessie同becky用之後我地串佢...搵你既黃露啦XD
(黃露乃今年10A者)
之後佢o咀,,問我地點解知XD我地話,,,你上次講俾我地知既XDDD
之後佢勁無奈XD之後打鐘,,繼續返返去對卷,,之後到hist,,
一拎到份卷:72+4=76 ok啦,,,,個日咁痛都可以76,,,
算係幾好XDDDD~之後mrs lam講左好耐,,,搞到mrs chow得翻2個字,,
之後佢求其派一派分卷,,,俾我地睇一睇個分數算,,,80/100
之後麒麟蔡問我幾多分...佢話...75,,我話,,我80,,之後佢話
嘩,,Ida你好勁呀,,, 嘔..= =
之後去食lunch,,,去左麵棧....ok好食啦,,,,之後去s.a買野
又冇晒a5芯= =成日都話冇..- -小..
之後買完上返去,,,,之後到PTH,,75/100,,有10分我係白痴囉
寫a、b我寫埋佢d詞語,,- -死人多手怪..唉...
之後到中文...一開始...派作文先小朱朱拎住張班名單話:
指住最底講:呢個係最高,,我地話余尚達,,,佢話岩左
之後又指住最高,,我地話陳穎兒,,佢又話岩XD
之後指第3個係中間到...之後我估jessie,,
之後小朱朱話:吳x盈,,,超開心囉xD66.5*70%=46,,13.5+14
我冇估過中作會咁高分XDD愛屎小朱朱了>333333333<
不過下學期要俾新仔教= ,=至憎= ,=小朱朱唔好走啦,,
冇你我會唔合格嫁>333333333<之後到G.E卷,,,
一睇66~好彩,,,葉林霞都係79姐XDDD~唔係差成條街
(對我黎講XD~)之後放學去左揀VB Team既相>333<
之後今日唔使練,,同jessie,,haity,,becky留低...
玩人XD~~首先有麻鷹哥哥XD~再有呢個kit加華妹
XD~玩偷拍= =++++XDDDDDDDDD~
之後返到屋企,,玩電腦,,,msn,,,沖涼洗頭
繼續msn,,之後打完呢篇野就訓覺了,,
聽日到EEPPAA啦/口\好驚
|