今日朝頭早9點起身....之後開機....同竹本柏傾左成日msn..orz
之後睇叮王=3=馮文樂勁呀=3=phd收啦= ,=白痴,,,,
好彩馮生贏左-3-証明觀眾的眼精是雪亮的XDD~
then睇掌門人 ,,,,去到估歌仔,,,八'兩"金超搞野XD
係度話:窗bin山pi開(將冰山劈開orz)...完全o咀...
之後掌門人仲要話:你閃開啦你(類似個d啦..)XDDDD~
超爆笑XD~"兩"金哥好野XDDDDDD~
then繼續同竹本柏傾msn啦....成日就係咁過...
之後老媽煮麵食...之後繼續傾啦..之後竹本柏話有相...
之後唔俾我T^T..之後佢轉左頭像..不過我個時冇開...
所以錯過左XD~之後死lur佢...之後佢又轉左轉...
終於俾我見到XDD~yeah~~俾支紅酒我唔該XD!~
之後唔知點解on 唔到msn/口\係時候要講句:
吊你老母杏家x,,剷你老母上天鵬XDDD~
之後用左icq,,,n年冇用=3=
之後突然好想睇再見螢火蟲,,之後上網搵,,
之後睇睇下個內容又喊了..- -
真係抵呢套野咁勁...
竟然可以令一個唔鐘意喊既人都喊成咁= =
得閒落去睇睇碟先..好似10幾蚊就有-3-
之後打呢篇野,,,之後應該就訓了=3="
聽日9點成班人黎打麻雀...我仲使訓/口\
不過有利是...算>3<
|