今日返到去,,同何婉呀,,haity佢地吹下水啦,,之後就到reading lesson,,
之後chi,,,唉,,悶到死-_____-"都唔明學校要揀我地做白老鼠...
之後H.E,,整燉蛋...好重既奶味xDD~食唔晒,,擺左去lunch box度,,
之後recess,,又係吹下水咁啦,,,之後maths,,老姜我愛你呀>33<
教識我做數>333<仲有C.P=]多謝晒x]]]]坐係你地2個前面真係好xDD
之後就eng*2,,首先講完一大輪既步驟..之後就上去language rm,,
校長...副校同林太睇堂,,,副校同校長都過黎聽過-___-"OK啦都講得,,
唔算好,,唔算差,,之後lunch,,去Mc Cafe,,食左個12蚊既吞啦魚"蘇"..
好飽xDD~之後去買糖...之後返去,,坐左陣就上返去,畫黑版xDD
之後打鐘,,cl,,,做完上twcps個網玩遊戲,,,xDD...成班人都上晒去xD
之後最尾同麒麟蔡加haity玩掘寶藏,,麒麟蔡試過第一次就中炸蛋xDD~
不過最尾我都中左=3=,,,之後班主任課,,,之後放學留返係班房講劇本,,,
超搞笑xDDD~之後去學畫畫,,,之後返黎,,打日記,,沖涼,,,做功課,,,
訓覺xDDD`
|