今日食早餐個時,,睇有線,,7點鐘做我miss係大佬,,唔知點解越睇越正xD~
超好睇呀>33<不過因時間關係,,,7點9就要走囉,,,仲有3個字未睇完=[
返到去,,知道要做grammer,,之後即刻拎左本ans key抄考下xDD
之後抄考到打鐘..到reading lesson都仲抄考緊,,xDD~
之後就eng,,做steps & skills,,咁就成堂,,之後sci,,做下experiment,,
之後recess,,同何婉去prefect room,,不過冇人,,所以上返去,,
之後見到麻鷹哥-v-"佢仲記得佢未俾百力滋我,,記性真好xDD~
之後俾完我就返班房啦..之後maths,,講返尋日d數,,,冇乜心機聽=[
狂畫隻馬嬲仔xDD~之後chi,,,叫人去去新聞報道,,叫左haity,,andy同杜天..
我地個行評andy,,之後eng啦,,,之後lunch,,佢地去元綠,,我同何丸去食雲吞麵xD!~
之後同佢去自力買簿,,之後再到S.A買筆,,我都買左支原子筆=3=
之後上返去畫黑版咁啦,,之後3堂pe..第一堂其實係做埋晒d白痴野,,
例如一d好白痴既熱身活動...好似一d不知所謂既抬人方法咁xDD~
個扒皇之皇仲要俾劉伯摸pat~XDD~真可憐xD~之後同jessie佢地打排球..
唔知點解打打下會打左籃球..囧rz....之後同zoe玩排球個時,,發生左d好有趣既事,,
嗯,,,劉伯叫我地唔好理,,所以呢度都唔多講啦xDD
之後上返去,,,之後買野飲,,之後係班房同何丸畫黑版,,之後做功課,,
之後成班人玩d好變態既野xDDD之後俾阿嬸埋,,之後就落去羽毛球場,,
haity同gillian打羽毛球..我同jessie幫佢地配音xDD~笑死xDDD
之後唔知做乜講左句語氣重既說話...呢排成日都係咁..對fd,,對屋企人都係咁,,我都唔知點解,,?
之後返到去,,,沖涼,,,玩電腦,,之後10點睇我miss係大佬,,太好睇啦xD小池>33<
之後就打日記啦,,,就係咁
.::EnD::.
P.S::有冇人有我miss係大佬2(亦都叫極度先師2),,既BT種,,我搵左好耐都搵唔到-____-"
|