趁dl緊我miss係大佬2既第6集個時,,冇野做,,打下xanga先xDDD
今朝起身..睇左陣電視...之後食早餐..神奇地...佢入面個盒係熱香餅..
但佢俾晒早晨全餐d配料我,,,薯餅,,橙汁都有齊,,囧rz
之後開電腦,,,睇下xanga啦,,,之後就搵下有冇我miss係大佬2既種,,,
搵得好辛苦><..有啦終於...不過dl唔到既..=-=
之後就上og呀,,,之後整返個music box,,藍色好似唔多襯咁,,,
之後就搵晒一大堆小池既相>333<整埋落xanga度=v="
太好啦xDD~之後就玩電腦咁啦,,,之後阿媽返黎,,買左粉麵,,,
之後洗頭,,洗完頭就食,,之後做下功課啦,,之後去學琵琶,,
又係吶喊,,,個推拉弦簡直唔係人黎,,變態,,xD
之後同dee dee,,,何c維傾下計咁啦,,之後返屋企,,
之後"頭"左陣就同阿哥去買電話,,買左moto既a732,,=3=
之後睇埋張卡,,之後返歸,,,之後玩電腦...之後再試試今朝粒種..
竟然得..仲超快...600幾k~XDDD~之後狂dl..狂睇..
睇完一集就dl一集,,,係dl既時候就打xanga,,xDD~
伊家dl緊第7集,,前個幾集好感動,,,睇到眼濕濕,,
唔打啦xDDD~繼續睇啦xDDD~
.::End::.
|