今日一起身,,,打返晒所有電話簿d野落去部電話度,,
之後就開電腦,,,之後睇下朝頭早個時d種得唔得,,
試完,,得就得既,,不過好慢="=,,唔理啦,,照dl..
之後一路睇下人地xanga,,之後1個鐘到就dl完,,
一睇,,,-口-,,,點解係第8集嫁,,-口-死啦..dl錯左,,
晒左我成個鐘-______-"之後dl返第9集,,之後食下早餐啦,,
之後上og呀...之後諗住整個小池ban,,不過整下整下又唔想整xDDD~
之後就dl完啦,,,之後就睇,,,睇睇下,,隻眼又黎眼濕濕,,我都未試過睇過一套劇集,,
每睇一集都會眼濕濕,,,="=...真係以前都未試過-________-"
之後就做功課啦,,之後玩電腦啦,,,之後諗poem,,完全唔知作左d咩出黎-____-"
之後就去dl埋第10集(大結局)啦,,之後就做埋epa既newspaper cutting..
之後就食飯(杯麵xDD),,之後就睇大結局...個個咩工藤(好似係咁叫)...
簡直唔係人.\ /.!!!討厭呀!!!打到成班人咁.\ /.!!!
之後好彩大佬黎xDD~之後講到最緊張個時,,,即係話小久美辭職,,之後成班人反抗,,
之後唔出畢業禮個時,,阿媽就話要沖涼,,= ="頂,,,梗係要係呢d緊張關頭煩住晒,,
之後就去沖涼,,之後沖完涼就整返好d電話繩啦,,之後同haity傾左陣電話,,
之後溫左15分鐘書xDD等阿媽落左去阿婆度,,之後就即係睇埋下半段,,
越睇越感動,,,最尾佢地都有去到畢業禮,,之後就講左好多野啦,,,全部都好感動,,
之後睇睇下又...-_____-"之後就睇晒啦,,之後最尾講返1個月之後,,小久美搵學校個時,,
又見到個教頭,,之後就係咁完左,,,我覺得應該會有第3輯既-v-"
得閒dl埋第1輯先,,,不過我覺得第二輯會好睇d,,有小池嘛=33="
之後就去睇15/16,,上個禮拜冇睇到,,原來,,做得個半個鐘-______-"
車,,,之後睇完就打呢篇野啦,,,之後就冇野做囉xDD~
聽日又要返學啦=x="學下小久美先xDD~
挨打子,加油!XDDDDDDD~
(久美子,加油!)
我miss係大佬2好正呀>33333333<
亞記做緊個個係1黎,,,所以大家唔好睇呀xDDDD~
|