今日起身,,之後一路睇我miss係大佬2,,今日第3集,,之後就返去啦,,
之後陪haity去toilet搞個頭,,,之後返到去,,吹下水咁Na*__
Haity個篇poem超搞笑xDD~之後就reading lesson,,問老姜同c.p數,,
之後就eng,,Miss曾冇返,,去body check頂啦xDDD~之後鐘sir睇堂..同何丸坐..
之後狂留每周一文..之後就miss gerkary(唔識串[汗..])..之後又留啦..
之後到中史...劉伯!!!因為之前同何丸坐,,之後冇坐返位xD
之後同gillian傾計..之後個白痴劉伯話:鄺詠欣..你有咩問題可唔可以遲d先講呢,,
我係度狂笑xDD~大家聽住,,我係鄺詠欣~xDD~之後就個個望住我xDD~
o晒xDDD~shandy媽話:白痴嫁佢,,有相睇嫁嘛,,樣都唔同啦,,
xDD~劉伯好野xDDD~之後recess,,之後就chi,,睇返d片呀,,之後叫男班長去講,,,
之後到maths,,玩足2堂電話-______-"lunch去麵棧..becky喪玩我部電話xDD
short左啦佢xDD~之後上返去...吹下水咁啦..之後就geog,,之後music,,
超搞野xDD~有"藍色多腦河"聽xDD~之後留學校到5點半..
返到屋企,,狂dl WaT d歌,,首首都好好聽呀>33333<入埋部電話..
之後叉電...沖涼..洗頭..打日記..之後去睇我miss係大佬2>33<
久美子,,加油xDDD~
|