搞錯搞錯!!!!搵唔到ser post WaT d歌上黎>口<!!!點可以咁嫁!!
唔製呀>口<!!小池呀!!!!!!!!!!!!=▽="
----------------------------------------發癲分隔線-----------------------------
起身,,,之後睇我miss係大佬2>3<今集講土屋=v="之後就走啦...
返到去..做hist wb,,之後eng,,做listenung,,之後epa,,上左3個字堂姐實濟上,,
之後recess..之後maths,,電話= ="之後hist,,一見到miss tang黎好開心xDD
即係話mrs lam冇返啦xDDD~之後同haity,,gillian狂玩電話..狂sd野..xDD~
之後仲用鏡黎xDD~狂玩麒麟蔡xDD~
之後sci,,,之後lunch,,同jessie去小巴,,之後返去同佢準備個pth speech...
之後到haity,,之後一打鐘,,E....Miss 朱-口-之後講返中文d野,,
U.T又黎啦/口\...之後就司徒sir黎,,佢d普通話...超勁orz
之後中文...超好笑xDD~狂拍野xDD~之後就放學...同cece,,老姜,,haity佢地玩..
之後等埋jessie,,becky,,,gillian..霞嬸就走啦..之後霞嬸..霞嬸..你..=﹏=
之後玩電腦..補習..睇我miss係大佬2..之後沖涼...訓覺=3=
|