今日起身 ,,,之後睇我miss係大佬2,,第5集..今集講小池啦>V<"
之後睇完,,返學,,,吹水啦,,玩啦,,,之後就上readingg lesson,,
冇睇到野xD傾計啦xDD,,之後就eng,,講下grammarr,,chi,,唉..悶到嘔電,,,
epa..對wb..又係悶,,,,recess,,搵lim sir,,之後同佢地講返開會時間,,,吹陣水..
之後上hist,,,超悶...明佢講乜..不過真係超悶....之後sci,,
今日黃焜華足足lor左7次xDDDDDD真係lor,,XDDDD..
之後去Mccafe,,,食左個吞啦魚酥,,,之後再同何丸share麥旋風,,
之後臨走個時仲見到個pat雪糕xD,,返到去...你有冇麒麟蔡呀xDDD???
之後geog,,同jessie出去寫野個時...我p左k,,之後haity話黃焜華係同我同一時間一齊仆..
擺明係我p先啦,,xD~之後狂傾計,,冇理黃伯,,之後VA,,頭個堂聽埋d白痴野,,
又有hw啦...="=..之後俾分..我個幅咁既野都有A..xDDD~
之後係咁"雕"野啦xDD~之後上返去...留陣係班房個時..成班男仔玩斷背orz,,
之後同jessie企係門口個時...突然個何啟康殺出黎問..知唔知邊個係黃咩咩..
我印象中聽haity講好似話係林毅豪條女,,之後咪同佢話,,指住林毅豪...佢條女囉..
之後就同張曉彤落左去...練個陣..超多人望..校工都有orz,,
之後haity打黎,,叫我上返去錄音,,之後錄啦,,之後去搵becky啦..
之後就錄完..落返去...練左陣..之後就走啦...之後返到去..電腦xDD
之後食飯,,,之後洗頭,,沖涼,,準備聽日pth既speech,,
之後就睇我miss係大佬2,,,,>33333<之後廣告時間就打日記,,,
*聽日maths quiz啦= ="加油呀>口<!!!挨打子~~~加油!!!!!XD~*