尋日...唔打啦..夜晚又俾呀媽講,,,
又睇到佢同阿哥之之尋,,,肯定講緊鎖機啦,,
有咩叻姐你,,次次有咩都係鎖機嫁啦!...
-------------------------------------------------------------------
今日返到去,,8點,,玩true or dare,,xDDD~之後玩完,,
突然醒起,,要去搵miss曾-口-即刻衝落去..
之後上堂啦,,中文,,悶到你呀媽都唔認得,,
之後HE,,整豉招牌骨xDDD之後recess,,
之後maths,,狂解數,,之後我係度刨木顏色..-____-"
之後Eng*2,,上去,,又有糖食XDDD~
之後lunch,,去雲吞麵,,becky,,麒麟蔡,,青蛙,,
同becky玩電話XDDD~扮晒麒麟蔡咁xDD之後返去,,,睇人彈琴,,
之後上返去,,聽歌xD~跳舞xDD~何丸short晒xDD~
之後就cl..狂打手...=v="之後我仲俾呀sir見到..-______-"
又話咩印象打大折扣-______-"之後學校ser死左,,
今堂又教flash..orz,,之後整完free time又狂打手,,打到內出血orz,,
之後cece幫我按摩xDD~陳sir睇完之後o晒xDD~
之後上去睇個咩護眼,,CP好野xDDD~勁啦xDD~
之後去到出面a班個度,,又同haity佢地玩,,,xDD~超痛>田<!!
成隻手紅晒啦>田<!!!之後落去,,繼續玩,,之後吹水,,
吹吹下,,見到有個女仔叫個男仔幫佢影林毅豪..之後最尾個女仔仲自己出動..
之後嚇到林毅豪痴晒線..xDD~之後我地o晒..之後繼續吹下水啦..之後同jessie..haity玩野xDD~
XDD好玩呀xDD~之後5點半走,,之後玩電腦,,打呢篇野,,之後睇返隻手,,紅到咩咁..>田<!!
好痛好痛好痛呀!!!!!!>田<!!
我會報仇嫁!!xDD
p.s,,我諗以後我唔會成日打xanga或者唔會打得咁詳細了,,
距離我要鎖機既日子,,相信又會就到,,
|