今日起身..之後一路食壽司..一路睇我miss係大佬II>v<"
今日第7集,,講矢吹個老豆..同埋熊井間鋪..=v="
好想快d睇久美子同人打個度>v<"好正=v="
之後返到去..抄考sci wb,,之後再溫vocab...
溫完就吹陣水咁啦...然後就reading lesson..冇睇到野..= ="
之後eng..miss曾冇返...body check啦XDDD~
Sci..dict..默之前同haity佢傾計xDD~默完...岩晒..好彩..
之後就recess..同jessie上左去搵人...然後就落去cover...
打鐘...上返去...maths...派卷...一睇...O晒...點解會咁差...
唉..唔知點同陸sir同阿媽講...之後就chi...bobo姐呀...
你點解講黎講去都係咁悶...之後叫我地讀書..狂玩佢xDD~
玩到佢超無奈xDD~eng again...又打手xDD~玩到痴晒線..
我地成班仲白痴到玩埋d n年前既遊戲xDD~
之後就去雲貴風味食lunch..食完諗住去萬亞扭蛋..點知連機都冇埋-__-"
返到去...上左班房...吹下水咁NA*____PE...劉伯..-_________________-"
我地發覺佢叫我地玩親d咩都要嗚低身..囧rz...miss鄭呀..你幾時進修完...!?!?!?!
之後打排球..狂玩麒麟蔡xD~玩玩下變踢排球xDD?!...之後就打羽毛球..
突然好鐘意打羽毛球>33<....之後打到劉伯叫我地走都唔肯走xDD~
之後執完野就落去cover,,haity個書包擺左係林毅豪個度xDDD~WOW~~XDD~
then..吹水..食雪條..玩ture or dare..又係我-____-"問到冇野可以問xDDDD~
之後見到梁伯同阿占...梁伯狂俾我地玩=v="...之後到5點半到就走..
返到去..玩電腦...食飯...玩電腦..沖涼..洗頭..吹頭...
嗯..之後做功課...
10點再睇多次我miss係大佬II>333<
咁又一日囉..-3-"
|