idaida
暱稱: 挨打*Ida
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

最新日誌
電髮again=]
電左髮Na``'
xanga short了的一篇x...
爆開心x]
冇水..

日誌分類
全部 (156)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
OG

日誌統計
文章總數: 156
留言總數: 12
今日人氣: 15
累積人氣: 5065

站內搜尋
RSS Feed

2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天


冇題 分類: 未分類

今日起身..之後一路食壽司..一路睇我miss係大佬II>v<"

今日第7集,,講矢吹個老豆..同埋熊井間鋪..=v="

好想快d睇久美子同人打個度>v<"好正=v="

之後返到去..抄考sci wb,,之後再溫vocab...

溫完就吹陣水咁啦...然後就reading lesson..冇睇到野..= ="

之後eng..miss曾冇返...body check啦XDDD~

Sci..dict..默之前同haity佢傾計xDD~默完...岩晒..好彩..

之後就recess..同jessie上左去搵人...然後就落去cover...

打鐘...上返去...maths...派卷...一睇...O晒...點解會咁差...

唉..唔知點同陸sir同阿媽講...之後就chi...bobo姐呀...

你點解講黎講去都係咁悶...之後叫我地讀書..狂玩佢xDD~

玩到佢超無奈xDD~eng again...又打手xDD~玩到痴晒線..

我地成班仲白痴到玩埋d n年前既遊戲xDD~

之後就去雲貴風味食lunch..食完諗住去萬亞扭蛋..點知連機都冇埋-__-"

返到去...上左班房...吹下水咁NA*____PE...劉伯..-_________________-"

我地發覺佢叫我地玩親d咩都要嗚低身..囧rz...miss鄭呀..你幾時進修完...!?!?!?!

之後打排球..狂玩麒麟蔡xD~玩玩下變踢排球xDD?!...之後就打羽毛球..

突然好鐘意打羽毛球>33<....之後打到劉伯叫我地走都唔肯走xDD~

之後執完野就落去cover,,haity個書包擺左係林毅豪個度xDDD~WOW~~XDD~

then..吹水..食雪條..玩ture or  dare..又係我-____-"問到冇野可以問xDDDD~

之後見到梁伯同阿占...梁伯狂俾我地玩=v="...之後到5點半到就走..

返到去..玩電腦...食飯...玩電腦..沖涼..洗頭..吹頭...

嗯..之後做功課...

10點再睇多次我miss係大佬II>333<

咁又一日囉..-3-"






訪客留言 (返回 idaida 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com