今日起身...一路睇我miss係大佬II個時一路食早餐...
點之掛住睇..睇到成搭9都未出門..= ="之後就即刻啦啦臨出門啦...
之後返到去搭1到...同haity...jessie...麒麟蔡佢地搵人講"我愛你"xDDD
麒麟蔡要講16個人xDDD有d男仔聽完麒麟蔡講之後O晒...XDD~
之後仲差一個..落左去羽毛波場...同左何啟康講..XDDD~
狂玩麒麟蔡XDDD~之後就上返去...reading lesson..今日冇m.s..
之後就eng*2...miss曾有返呀\口/!!之後好無聊咁過-________-"
之後chis...唉...一見到劉伯就好炆.\_/.!真係好想打爆佢...你識唔識教書嫁?!
之後recess..我都唔記得有咩做啦xDDD~之後chi...聽"一件小事"個廣播劇...
andy講野好似急口令咁..orz...之後maths..第一堂要黎解數...我冇聽到..
淨係聽C.P教數XDDD~C.P..你真係開得補習班啦XDDD~
之後好辛苦..第2堂個時,唔知點解陳sir講d野完全唔明-___________-"
之後時間過得好辛苦=___________="終於放lunch..\口/
去左小巴黎...食完..返班房...寫黑板....點知奶梁發haity老脾,,,
""缺德""....""砰門"".....
之後就geog..霞嬸狂大聲笑...搞到冇乜聽書-_______________-"
mus..最尾打拍子個時..狂玩miss chow,,XDDD~
放左學就同haity去新之城行..一扭就扭到Tamama啦>33<太好啦=v="
然後見到winky,,,原來嗯,,嗯,,唔講得...祕密xDDDD~之後同haity夾錢=v=
再要多隻唐老鴨....20蚊..>田<!!我要儲錢!!
之後行多陣...就走啦....返到屋企...玩電腦...玩到6點9到...去補習..
叫陸sir講返今日d數...終於明..-_______-"陸sir一講就明...陳sir..越講越唔明..-_______-"
8點9放...幫阿媽買飯...之後返屋企...沖涼..洗頭...洗面...掛衫..之後就一路食飯一路睇..
我miss係大佬II...第9集啦>v<"聽日會超好睇..睇幾多次都咁好睇>3<"
之後就打xanga...就係咁啦=3=
.::EnD::.
p.s..我個xanga千祈唔好shut down呀xDDD
|