今日起身..之後睇我miss係大佬II既大結局..睇到搭半到就走...
返到去搭9到..點知一個人都冇/口\...點解會咁= ="
我同平時一樣時間之嘛/...\然後麒麟蔡就返黎...
之後becky..jessie...haity佢地都返到..之後我地就開始貼紙大贈送XDD~
邊個要..?xDD~之後係咁派..xDD~打鐘..返去..之後到miss曾...unseen dict..
cp俾miss曾扣左10分呀/口\...之後默啦....默完就對...becky又要扣10分囉..=[
之後就epa..冇乜野...recess..派貼紙again..xDD~之後仲同麻鷹哥哥..lulu姐玩=v="
之後maths..又講一大堆數...冇理到佢..越講越唔明...同haity..gillian sd sms...XDDD~
hist...好悶....點解會咁悶-__-"到sci..冇乜野啦...lunch..福星with jessie..becky..haity..青蛙..麒麟蔡..
食完去買糖>V<返到去...上班房...畫黑板...派貼紙...pth....司徒sir..= ="
chi..聽我地個組個錄音,,,狂笑xDD,,,becky爆咪xDDD~
之後講足成堂無聊野= ="放學,,,中樂團去,,,不過好耐都冇乜人黎,,,
練"四川將軍令"...返到屋企..玩電腦...幫jessie...gillian..haity開xanga..xDD
之後打日記...阿媽又同阿哥講唔知乜野..鎖囉..鎖囉!
一陣睇我miss係大佬II大結局>口<!沖涼洗頭先=v="
打完=v="
|