idaida
暱稱: 挨打*Ida
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

最新日誌
電髮again=]
電左髮Na``'
xanga short了的一篇x...
爆開心x]
冇水..

日誌分類
全部 (156)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
OG

日誌統計
文章總數: 156
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 4996

站內搜尋
RSS Feed

2006 年 3 月 23 日  星期四   晴天


............... 分類: 未分類

哎呀>田<!尋晚睇睇下我miss係大佬II大結局個時..

得返3個字個時我就訓著左= ="不過算=v="之前都睇晒啦xD"

返到去...抄考wb.xDD~然後..溫中文,,,再溫sci vocab...

點知有個何啟康係林毅豪張檯寫野xDD~Gel頭怪XDD笑死XDDDDD

溫完...打鐘...reading lesson..話咩open day個日會叫班長去剪彩XDD~

eng..對TB ans..再教下grammar..中文...小測,,,My God!!!難到嘔...

好彩霞嬸都話難XDD~epa..haity擺左張sudoku係檯..俾miss lee見到..

小息要去見佢,,,小息個時...同jessie..何婉落去食野...食食下有某人嘈生晒!

之後我地幾個去staff rm搵haity..唔見佢..上班房...之後同我地講返..

原本要扣5分..因為不良刊物要扣5分...但因為haity初犯,,所以扣1分...

白痴...咸書會唔會有sudoku呀?!有既..你買俾我睇啦..我唔區呀..

白痴,,,扣都唔使5分啦,,,同我上次每文個件事一樣,,都係咁,,,

你地終於體會到佢係個點既人呢xD~自從每文之後我已經憎佢啦xD"

hist..對wb..不過我個本俾校長收左..唔使做xDD~

sci...做experiment...lunch..同becky食>v<"返到去,,冇乜野啦...

geog..同jessie,,,悶到嘔...唉...黃伯教得真好=  -="

va...為個舊"雕刻"上色..我油油下油左個地球出黎..= ="

B.....算= ="....黃焜華幫miss sze check野...想叉我XDD?

冇咁易XDXD..我帶齊野嫁XDD算吧啦你XDDD

之後放學去新之城...之後becky同何婉5點走,,,

jessie陪我行到5點4到...我行去學畫畫..畫完個幅花啦xD~

下堂又係比賽-______-"返到黎...電腦....食飯..打日記..

沖涼...洗頭...吹頭...

 

.::EnD::.






訪客留言 (返回 idaida 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]








tofumonzter@createblog.com