哎呀>田<!尋晚睇睇下我miss係大佬II大結局個時..
得返3個字個時我就訓著左= ="不過算=v="之前都睇晒啦xD"
返到去...抄考wb.xDD~然後..溫中文,,,再溫sci vocab...
點知有個何啟康係林毅豪張檯寫野xDD~Gel頭怪XDD笑死XDDDDD
溫完...打鐘...reading lesson..話咩open day個日會叫班長去剪彩XDD~
eng..對TB ans..再教下grammar..中文...小測,,,My God!!!難到嘔...
好彩霞嬸都話難XDD~epa..haity擺左張sudoku係檯..俾miss lee見到..
小息要去見佢,,,小息個時...同jessie..何婉落去食野...食食下有某人嘈生晒!
之後我地幾個去staff rm搵haity..唔見佢..上班房...之後同我地講返..
原本要扣5分..因為不良刊物要扣5分...但因為haity初犯,,所以扣1分...
白痴...咸書會唔會有sudoku呀?!有既..你買俾我睇啦..我唔區呀..
白痴,,,扣都唔使5分啦,,,同我上次每文個件事一樣,,都係咁,,,
你地終於體會到佢係個點既人呢xD~自從每文之後我已經憎佢啦xD"
hist..對wb..不過我個本俾校長收左..唔使做xDD~
sci...做experiment...lunch..同becky食>v<"返到去,,冇乜野啦...
geog..同jessie,,,悶到嘔...唉...黃伯教得真好= -="
va...為個舊"雕刻"上色..我油油下油左個地球出黎..= ="
B.....算= ="....黃焜華幫miss sze check野...想叉我XDD?
冇咁易XDXD..我帶齊野嫁XDD算吧啦你XDDD
之後放學去新之城...之後becky同何婉5點走,,,
jessie陪我行到5點4到...我行去學畫畫..畫完個幅花啦xD~
下堂又係比賽-______-"返到黎...電腦....食飯..打日記..
沖涼...洗頭...吹頭...
.::EnD::.
|