有句話係「快樂不知時日過」呢幾日過得好似好快咁,但係呢幾日個人都係down down底. 都唔知係我潛意識唔想面對會考張野,定係呢排出現左太多意料不到既野呢? 就算出面陽光普照, 但係諗埋D野常日都係灰灰地,冇咩幹勁, 但係我E排要做既野係需要超多既energy同埋要將冇變有, 有時真係想講:「 我 唔 DO 呀 !!」
又比人管住灑,一D自由,一D喘息既空間都冇,搞到番到屋企大多時都太攰,都冇咩同屋企人講到兩句, 我出街個陣時佢地一係就訓緊覺, 再唔係就未放工,試過最長紀錄就係成個禮拜都見唔到老豆一面, 我想講我一直所擁有既自由正在我未知既國度淪陷, 我要的只不過是小小既自由者, 我肯定我唔會放棄我所做既野, 但係我唔確定會唔會有疲乏既時候. 如果有, 可能就要長期既休息...

|