| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-04-15 |
分類: `♪ l0ve |
siuun' s
琴晚. 妳要走喇. 我喊左多次.
今朝. 係課室好掛住妳, 又喊多次.
喊到我呢兩日 大細眼. =) 可能你地覺我好白痴.
好開心. 我可以為朋友喊. 但係我唔想再喊.
不過我覺得. 因為妳喊. 好值得!!!
dou's
琴日.
喊左成日.因為你.=)成個傻仔咁.x)
今朝隻眼腫到得反1條線. 今日又喊左.=(
不過要諗我地好快又會再1齊出過去din.
1齊挽.1齊講笑.1齊出街.1齊傾計.
好快嫁咋. 又忍吾住喊左.tvt. mis2 y0u so much!
dun's
唉..你地2個..T^T!
其實今次走..我真係估都估唔到你地2個會喊..
我唔捨得你地2個..多過唔捨得rain..
係飛機到聽聽下歌..諗起你地同rain..搞到我喊咗..
超樣衰..我走咁多次今次係第2次係飛機喊..
好掛住你地..今日我上堂都係諗住你地..
好想快d返黎搵你地..再同你地去din!!
love you 2 forever!!!!!!!!!!!!!
dou's- re.dun
真的狠不捨得狠不捨得.我自己都想不到自己會哭.
明明知道你會再回來的.但是眼淚卻不停的落下.why!?
你系uk吾好凍親tim r.咁凍.2個2奶都好掛住你嫁.!
大家都吃著聊著笑著.那晚多開心!!!!!
雨下在我窗前,玻璃也在流眼淚!tvt.
我卻知道.若是毫無大變,我怎麼會哭了!?
期盼抹去的哀愁.卻更加的愁!!
將眼淚抹乾, 發覺這杯清水更耐看!!!
念掛想-在心帶淚.
狠8G.對吧.!?
♥L-DUD.
|
| 出爐時間*v* :2008-04-15 09:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-04-14 |
分類: `♪ l0ve |
|
|
- ♥ L-DUD. 4-3v3r
- 並沒有什麼好比友惰難以取替.
你今天要走了.-v-我早上已經狠不開♥.狠8G.對吧!?.
哭了1整天...等你番黎再去din過.講好左嫁拉=D.
1點也不想你走-V-!.非走不可麼!?
若未能大哭.不刻意苦笑!,
扮自然是虛偽更加困擾 .面對難過.要眼睛灑下雨點又如何!?
自問軟弱仍比勉強忍哭好過得多!
不需太堅強硬朗.接受同一的結果 !!
若沒有如果.當境況無可改變.又因何!?
拿鹽灑傷口夸張痛楚!!.
但心中刀割能割開枷鎖.痛夠了便能渡過!
| |
| 出爐時間*v* :2008-04-14 10:07 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 171 | »
|