| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-02-05 |
分類: `♪9唔搭8 |
因為我e+好悶-v-'咁早起身吾知做乜好'
所以就做100問na=)
001` 咩名;Leongunieng
002`花名;D0u2
003`幾歲;14
004`,,e+心情;好悶牙'
005`住係邊;皇朝'
006`屋企電話;28753189
007`手提電話;66148864<-錯ga!'xd!
008`屋企有幾多個人;4
009`男人多定女人多;女
010`學校;R0SA C
011`班別;J1C'-v-留班l0r!
012`班主任;蔡生
013`我隔離條友咩名;吾知牙-v-
014`最中意的色;橙色*3*!
015`最中意的公仔;史廸仔
016`最中意的牌子;LML
017`口頭蟬;食蕉na你'
018`手提鈴聲:Sexy Naughty Bitchy Me
019`最中意的歌;吾知-v-
020`最中意的明星;陳柏宇'
021`最中意的數字;24
022`最中意的中文字;豆
023`最中意的動物;吾知'
024`中意狗嗎;中2
025`中意msn嗎;0k na!
026`中意台星嗎;中2掛-3-
027`中意飛的嗎;-v-'吾明佢up乜
028`msn有符號嗎;有掛-v-
029`msn超過100人嗎;過
030`面皮薄嗎;吾知牙'
031`放假係到做咩;出街'
032`大方嗎;吾大方'
033`樂於助人嗎;睇下助邊個先'
034`有第2個bl0g嗎;有't^t比人渡用左
035`訓教前要做ge一樣野;刷牙'xd!
036`手提功用;好多功用'=)
037`有拍拖嗎;冇
038`有玩0nline game嗎;冇
039`國語好嗎;=__='屎到死'
040`英文好嗎;差到食晒屎'
041`廣東話好嗎;仲使問'梗係好na!
042`有養寵物嗎;無'
043`在求學嗎;算係掛'
044`在工作嗎;我都想'
045`訓得最小ge記錄;5分鐘'x)
046`最憎人做d乜;姣仔'
047`近排嬲完邊個;吾記得lu!
048`給自己的字體多少分;0=v=樣衰到冇朋友{10分最高}
049`詞語黎形容自己;瘋 癲 痴 喪=)'
050`優點;我自己都吾知'
051`缺點;激動=v='
052`成日同fd做ge野;出街'
053`琴日做緊咩;我那記得'
054`中2食ge野;吾知'
055`中2飲ge野,-v-'d0n't kn0w
056`最憎食ge野;大把'
057`生活唔可以缺小ge野;friendz'自由'電話'電腦'
058`今日起身第1件事做咩;落床xd'
059`電腦桌面;我自己'<3
060`中2睇咩電視;好多'
061`小孩子脾氣嗎;對'*v*
062`常笑嗎;對'
063`常哭嗎;也對'
064`中2側田嗎;中2
065`中2stephY嗎;中2
066`中2karY:中2
067`中2方力申嗎;中2
068`中2蔣雅文嗎;中2
069`中2古巨基嗎;0k啦
070`跟風vs模仿;跟風
071`賤格vs樣衰;樣衰
072`笑vs喊;笑
073`朱古力vs糖;朱古力
074`miss vs sir;sir' ar sir好恰d'
075`田賽vs徑賽;徑賽
076`出前一丁vs合味道;合味道
077`吉百利vs m&m;m&m
078`屋企電話vs手提電話;手提
079`原子筆vs墨水筆;原子筆
080`長褲vs短褲;短褲
081`電腦vs電視;電腦'
082`adidas vs puma; adidas
083`最得2;小丸'
084`最自戀;Lily'
085`最可愛;F0K'
086`最岩KEY;好多L0R!
087`最好人;都好多L0R!
088`最易比我恰;-3-吾知
089`最令女;L3nGMui'
090`最樣衰;小美'
091`最令仔;N0K'
092`最姣;心照'
093`最白痴;吾知.
094`中2返學嗎;=3='0K GA!
095`中2飲汽水嗎;吾係好中2
096`中2打機嗎;中2掛
097`中2自殘發洩嗎;ER...NEXT'
098`中2訓教嗎;0K NA!
099`中2自己嗎;吾知
100`完了,,心情;仲係好悶牙救命'
|
| 出爐時間*v* :2008-02-05 11:15 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ' |
分類: `♪9唔搭8 |
' 肥婆沒我份'=)
今朝完全吾使訓教=v='
1大朝聽住我牙媽係到鬧人'
反學;第1堂'寫揮春牙'=)
寫到嚇死人-v-'第2堂冇聽書'
死河童'狂係到笑我戈頭l0r咩事'
之後戈d堂'都係冇聽書'jak!'
中午去食飯了'狠多功課'=v=!'
晏就係學校睇波'-v-!
之後去左KIM0食飯'-3-!'
再去Lily屋企'笑死我-v-!'
10點幾番屋企' |
| 出爐時間*v* :2008-02-04 11:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 171 | »
|