| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ﹢♣*"玩弄感情`)]♧ |
分類: `♪9唔搭8 |
琴晚同令妹傾電話傾到差唔多5點,,收線無幾耐,.'
我有打過比Lost但係佢唔聽,"之後打番黎.
嘈醒左我老豆.!!'咁就訓左Naaa-]'= =
今朝起身on左一陣.,*我張icon........
Bon話似賓賓.,UN2話似那型..,=..=都唔知係咪夾埋ge'}
問UN2姑娘街係邊."佢話係2字街..唔知乜野上一條街就係..,!!
點知係係雅廉訪個邊=33=..'不過都係THx你先..,
去到.,見到長蜜., = =驚人的'']
之後幾分鐘見到云呢那.,>U<''開心
再晏d去左mara搵LoiiT2NGTiger,同T2NG去左搵Kon.
番反去又見到云呢那''開心的]]!>V<..'
坐左陣去左Q-qute挽勁舞..,'上左穩''.,>.<"
反氹仔屋企..'夜晚食個d麵..,辣到唔識講野...,-3-
去左次所..,狂係到自拍>33<'']

wa*kaka..係咪好令leeee.,*V*
我都知係Ga Na'']
哈*100
|
| 出爐時間*v* :2007-08-05 12:57 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ▉**"只是一個過路人×∥° |
分類: `♪9唔搭8 |
琴晚同令妹傾電話傾到4點幾.,=..=
講鬼估嚇到我死.,我的死穴就是{鬼}.'!!
嚇到喊.,=33=..,驚,.*100
5點訓左luu.,ZZZZzzzZ
訓到今朝11點幾起身.,去左黑沙環搵令妹.,!!
去左甜品園食野,.]'見到天堂開番
then出左水坑美.,見到小狗''.,]
佢去剪頭法.,我地行去鮮果low.,行行下.,
小狗經常性係到cake人.,]今次都唔例外.,
差d又比佢cake到人卜竹弓(空白鍵)5...,
去左鮮果low到等詠ian.,飲左杯菊蜜...,"!!
去左Q-qute打機.,挽勁舞......屎餅..,=3=
又挽Lf2.,挽勁舞挽到shot左..,><
so同令妹反雅廉訪佢呀e屋kkk.,!!
就去左搭BUs去黑沙搵Janet.........
等左半個鐘.,終於等到Naaaa.,]!
Janet又話挽真心n大膽.,]''
大膽係沖落去個海到.,''@@
又唔敢挽.,=3=掃興
|
| 出爐時間*v* :2007-08-03 10:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 171 | »
|