今日點幾起左身.,*係比人嘈醒嫁'-]!哇!!我琴晚成4點幾先訓.,!"咁早叫我起身出去食野.,!!d野又唔係好食wow'.!!野飲.,,係難飲......超難飲,...食完.,3點到啦.,]番屋企..!!去左MARA''.,搵T2NG,SoK,令妹,Lost,Tiger,同埋一位自稱大豆ge人..,叫極都唔肯講個真名..,!!上次問佢又話叫豆豆豆...,激死我,,..坐左陣..飲左杯青蘋果綠荼..,就走lu~~~去左青年篤波''!篤篤下Na2..,黎左.,!之後Loii,同小狗都黎埋..,坐左陣......我,T2NG,SoK,Loii,Na2,小狗一齊去叔叔伴,,巴士,,多人到痴線''我隔離個地盤佬..,個隔X低向住我..,臭死左...T^T..,-]決定以後都唔搭10號巴士.,!!!!!!!去叔叔伴第1時間梗係去打機啦.,!!..打完機上左去食野,*之後就Bk..HM了...'
我一定會變反以前ge我嫁''>!!
以前ge我一定會再出現係你眼前']! |