| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 溜冰記.* |
分類: `♪9唔搭8 |
琴晚基本上可以話係冇訓過教ge..=..=
之後Bon sd左個sms叫人起身,.'k實唔洗叫..不過都叫左..thx你先-3-
係屋k冇聊冇聊..之後去左水M搵UNUNBon小丸..之後就去左Mc Egg了'
Yoooo'..踩冰*UNUN話唔想落去..我同Bon捉左佢去..hahah*
UNUN一開始就仆左好多次..=v='我也仆了2次..'
第1次勁呀..成個人向後仆..Yo爆.."但係冇事loo.,'= =
係個Si FucK痛左一陣咁姐...'wakaka..
第2次..超級輕微..但係[選]左lo..*v*..有病的..]\!
最尾個幾個圈..Bon比人撞..-v-好似係..之後....;
成個人仆左係到..傷晒...'T^T..慘..
2點幾我同UNUN小丸走人na..等個架咁ge專車..等左超耐..'
之後又比唔知邊個水左去羅車飛..- -'根本就唔使..'哼
搭車..=v='有條8婆睥9住晒UNUN...'興...据唔撚据呀E+
唔撚据咪出聲lo...唔据就隻秋吧'-v-....]出反屎坑美..'
去左小寶食野..行過Mara附近..見到DoGKwanYo2..'
比佢地見到我個東姑looK,,.嗚..'去了小寶..因為好肚餓..
食左超多野..UNUN同小丸睇到O晒嘴...=v='
[-或許是對你心動過..'
'..,連自己也不知道=?!
其實還真的很愛你..'
|
| 出爐時間*v* :2007-08-28 06:07 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 狠很恨 |
分類: `♪9唔搭8 |
今朝2點幾起身..*挽左陣msn比我老豆捉左落去食野,.=v='
晏就4點出左去水M等TENG.冇nala有個野..沖埋黎同我講'
[先生]可唔可以幫我做個訪問呀.'?!嚇死我na..]中有...
我唔係先生.做完訪問.聽到我把聲.中要填我係男.咁萌塞ga"
見到TENG.去左Mara.見到茶茶佢地..我地係到等呀Loii.'
等等下見到kwan.,'等埋SoK..最後等埋Janet,Him,佢地..
就去左信達..- -'then去左雅明..'見到Chole佢地..0.0'
之後去左陪佢地去睇3..我同Him係到亂搞d3..hahah,*白痴
搞搞下..SoK,TENG唔見左..- -|||我地就上+懶..]-3-'
行過水M,,見到個類似Mok既人影,,.*v*原來是真的]|!
上左+懶挽千秋,,*Him話同我挽個遊戲..]'挽...........
= =成個人住上黎再訓落黎..'由於隻手唔夠力支撐..'
搞到我成半個人訓左係地下到..支世超Yo..*露埋底..O^O'
但係好好挽..*之後老Pa黎車去食飯..*就去左人地屋k..-v-'
鬼節黎na..*msn各人都有講關於我死穴..驚到死左..-]!
我都唔知點解我要咁驚鬼..*但係真係有wor,.']
但係始終都係5點幾..6點先訓...*ka-] |
| 出爐時間*v* :2007-08-26 04:55 AM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 171 | »
|