| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| -3-' |
分類: `♪9唔搭8 |
今朝起身..掛住挽cooking Mama.]'唔記得sd sms比BON..-3-'挽左好耐']
11點幾online...先記得.,=v='kaka..SoR.'!!><
2點幾出左m記..之後陪Bon去買野..*去左Mara..
Janet話黎.,1個鐘之後黎到.*3*都好快下wor..]
then阮仔.SoK.Loii.DoG.Him逐漸黎到..'
臭Janet係到噴珍珠*係都要噴落我個到...-3-'!
SoK燒左粒珍珠,.Him個時未黎到..'佢黎到個時叫佢食'']|!
叫左好耐*....終於食左.]佢一擺低口,,.我地成枱即卡笑...*哈..笑死na..
冇晒珠珍..到[每]瑰花na.,好好挽Mooo'']!=v='
走luuuu*!反屋k..*講到e到'']
|
| 出爐時間*v* :2007-08-22 10:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 3日 |
分類: `♪9唔搭8 |
8月18(六)
今朝超早起身去大6做大6佬2日..'過閘搭車.由於搭好耐..係車到全情訓教.]'!!去左什麼什麼中山長壽水村..]'冇聊''-33-上番車..開始精神..係到狂挽NDs.*CooKinG MamA去到長隆水城啦.'本身係好開心ga.."但係見到超多人..完全乜都挽唔到.*真係乜都冇挽過.=..=''唔去好過去.哼]'都見唔到有3點式ge..6點幾終於走啦''|!夜晚去睇馬戲.,合眼訓.'差d成個頭中落去下面個戈野到.= =反酒店啦..又坐個幾鐘車..]Z.Z,.反到酒店同我表弟表妹1間房,.正呀..]開住個電視..訓著左Luuuuu
8月19(日)
朝早8點起身..唔想起呀><''勁眼訓.'朝早早餐食自助餐..'*v*又坐個幾粒鐘車去什麼什麼農莊..'去左差不多1個鐘.,'冇奈'乜都冇挽過..差唔多1點鐘..去挽lu..中以為 d野好激好好挽..點知.'一d離心力都冇...唔制呀>^<"晒晒d錢''!.中午都係入面食飯.之後搭車去蜜蜂園睇蜜蜂..我覺得會係好冇聊..所以決定留係車到訓教..夜晚去食飯..珠海金悅軒..得d西爛花好味.*!叫左2碟..我隔離個個夾左1大碗..我個碗又食晒]'!|就叫佢[咪郁.打刧.舉手.頭航〕佢真係唔郁,比我夾晒佢d西爛花食,.hahah`。佢死蠢冇計..']wakaka']!!夜晚BK HM..-3-
8月20(一)今日
由於琴晚我表弟黎左我屋K訓..'所以今朝由7點鐘開始同我呀妹係到嘈..,我可以訓到11點幾..E經算好na.']做左大6豆..><''ka係屋k係屋k悶死啦..]'想出去搵令妹,.'又唔比.'就落左屋k樓下打波..]'之後BK Hm...狂係到挽電腦.*悶..夜晚反學.]悶 |
| 出爐時間*v* :2007-08-20 11:54 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 171 | »
|