| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-09-13 |
分類: `♪ l0ve |
今朝起到身哇..'梗係啦,,= =琴晚9點訓左
塔巴士見到Lily'-33333-比琴日中早左番去'上堂,,吹眠']..'
又係到聽歌...'放學同PillSoKTENGLoiii.,'
去Mara食飯.=3333333='
之後陪Pill去左個間唔知咩到報Eng..=v=
反左學校'*3*...妖'興到我食屎'
遲到..咪say左sor囉'中想我點撚樣姐..'
使唔使成日講呀..'*仆街..食屎唔好..?!
好撚乞人憎囉你..'死低B婆..成日係到辨有料'
辨乜姐..*成日係到講埋晒D野黎hurt人..'
有冇故及人地感受?!'
興得制..走左去Mara..'見到長物..'坐低吹左陣水..'
最記得個戈男仔講..佢以前作左一編我的自願..笑死我..xD'
最記得ge內容'*
[我諗左好耐'終於都決定左做1隻鴨..*3*人工好福利好..
做鴨做得耐將來自己又可以開間鴨店xD'..
等d仔女都做鴨'可以灘大手版收錢'所以我決定選擇e個行業']
靜係記得咁多..xD'中有好多..笑死我'
反左學校搵周wing..'去左雅明,信達,歌遙.'行云水坑美咁制.'!?
then Bk hm'..做個座位表..整死左..攰死左..=vvvvvv=
feisu'
唔好唔開心...'開心d吧'.,!!!
拖埋我落水又點,,事實係佢地唔岩先,.-vvvvv-'
我撐你的,.*v*..Be Happy'
佢地到時真係郁先算啦..'*個個都係咁嫁啦'.,]
話郁...郁左10世都唔郁..'=33333='
xD'我e粒細佬'... 永遠支持你,.xD
1世的姐弟'
|
| 出爐時間*v* :2007-09-13 09:32 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| Σ °愛 你 是 一 種 習 慣》。〞 |
分類: `♪ l0ve |
今朝好乖..冇遲入隊.'乖*1000000000000
上堂有如在吹眠一樣..'每天如此....
總有一天會感覺到自己在天上飛'!!!!xD'
飛呀飛..在飛當中..會突然感到殺氣'=vvv=
就是凶惡的老師站在你面前...*3*...
之後........諗唔到啦../3\
小息係到相討要事..-3333-*
小息之後個d堂..全部都係到聽歌'..
悶到拍蚊呀..今年個班..未免乖得制啦'
有1堂轉堂見到Unun唷..>///< hahah'
美術堂..都唔知畫d乜.,求k畫左幾粒公仔..= ='
冇聊...*放學等SokTENGLoiii阮仔..去了Mara'
之後去左做某樣野..之後Bk Hm了..'
反到去好乖咁做功課''*v*
做完係到睇火影..xD'實狂太好睇啦`' |
| 出爐時間*v* :2007-09-12 08:42 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 171 | »
|