| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 琴日' |
分類: `♪9唔搭8 |
上堂..'吹眠也* Zzzzzzzzzzzzzzzz'
開周會之前見到UNUN.,'傾左2句'>3333<'
放學..*去了Mara'.,見到河童梁子'
河童問我羅反500$'唔知乜事..完全無奈'
聽反佢講..先知小息UNUN羅左佢500$
我用張紙巾畫左張'最新款ge500$比佢..xd'令到冇人有'
then見到Dogkwan黎左.*v*1點..走左.'BK hm'
夜晚*係我食緊飯ge時間'Bon同我講佢出得黎啦'= =
so連飯都冇食'講笑*係高士德飛過去水m'xd'太偉大啦我'-3333-
去到..Bon招招丁丁..靜係識3個人'bu過個個都係癲嫁'太過活潑啦'
行去觀光塔=[]='Ma咪的'好遠呀'-33333333-
見到好多熟人'xd過左陣..終於比我見到Lily.,佢同Lum一齊'= =
Yukiii請我食左個飽'都中係唔飽|||...= ='
走個時'冇聊等埋YukiiiSio'比人鬧..我見到Sio發緊脾4'
個戈社工又叫佢行反過去'我咪又一齊行囉'
係到鬧鬧鬧..咁惡做乜7呀,.'你問d野我見到Sio都答左你'
中問..'忍唔到'...幫呀Sio答埋之餘中睥9佢..'
比李美計望住'望咩望,'未見過人睥人呀,,.'
挖左你隻眼出黎呀啦'...興得制..'= =
走時見到我老豆'..話打晒比d fd都唔知我係bin'
我答你..'冇人知我係邊到囉'!!!!!!
要搵我搵唔到.,就唔好cut我電話啦'
你唔煩..我d ffd 同我都覺得你煩啦'!!!!
|
| 出爐時間*v* :2007-09-16 05:30 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-09-14 |
分類: `♪ l0ve |
今朝7點半起身..'搭巴士..見到又有巴士,,
又要行得超快.'又見到Lily'..1齊去開崗'!!!!
上堂又上堂..雪雪e個得力班長唔舒服走左..'
搞到等反我e粒.,冇用ge班長= =
手忙腳亂'>vvvvv<*...班人又嘈wor'
比我屌左1獲..冇反應..= ='可能唔夠大聲'
小息超級繁忙'今日可以話係開學咁多日以黎..
最忙ge一日..上體育堂.,比張SiR鬧做體操做得唔好..-333-
舊年都係咁....'比矮黃叫左拆左隻耳環佢..'>V<
又係釘唔夠1日又拆'.!!!痛到死鬼左.'!!?
次次都係咁..=333='今日上堂冇聽歌'
放學Bk hm 睇火影'*v* online'....
原來今日我老爸生日..'
都係琴晚先知道'真失敗'= =
大家發唔發覺得乖左好多呢'kaaaa' |
| 出爐時間*v* :2007-09-14 06:51 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 171 | »
|