| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-09-08 |
分類: `♪ l0ve |
今日上堂.,又係到吹眠..'差小小訓左..
上電腦堂之前..'興撚到我仆街'..]屌晒人地老豆..'!!!
睥乜7呀睥,,'哼.']興興興,,.'開周會..勁冇聊超白痴'
係到計時..'一個人講幾耐..放學啦..'*v*'
Lost又話係大會堂等..'唔見左人..= =
等周wing又耐到死..唔等啦..去Mara先..'
坐左陣..'BK Hm.,係到睇火影..=w='
on msn..'白痴Lon
同佢挽[皇下]..xD'來人,,個d...=3=''白痴..hahah
DuN要走我又唔知..'都係feisu講我先知..'*v*
點做呀哥..-3-'走都唔講..]hahah'講笑.,'
12月反黎個時記得打比我呀..'
一齊出黎挽呀,.,"
|
| 出爐時間*v* :2007-09-08 11:45 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 琴日..[星期5 |
分類: `♪ l0ve |
琴日好如常咁反學..-w-'上堂.....
全部都係[吹眠]..'Zzz........眼訓死啦`'
放學,,.令妹&Lost黎左..xD'
Lost估錯左..以為我要著裙..=3='哈
令妹為左睇我著裙而來的..-V-']
去了Mara'好肚餓呀.,'可以食晒一碟飯'
|
| 出爐時間*v* :2007-09-08 07:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 171 | »
|