| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 開學..' |
分類: `♪9唔搭8 |
今朝同PillSoKTENG去食早餐..'見到Janet'食早餐..
食左20分鐘不足就番學啦-w-'反到去岩岩好..排隊落去啦..
-3-超悶的..= =首先係好多人講好多廢話..'最多廢話又多口水ge就係Billy..
-vv-'之後開彌撒,.好悶的'而係講個d野..'又係個d..佢地冇不冇聊呀..
次次都係個d..'你唔悶我都悶啦..'*差小小訓左教..*v*-]'
之後睇d小六升上黎ge..人羅獎..'=vv=又有個叫[梁婉瑩]..
可惡..唔得同我同名''哼*唔得..我遲d把你給殺掉..-3-'唔制呀.']
不過聽到TENGLoiiSoK話::哇!!小豆呀.."好Ya..
點知唔係.,我係個一刻笑到我死了..']-vv-'
反上課室班務..-vv-做班長了..= =,'k實只係想畫黑板..'
派薄..,'成班我排尾2,,= =我有冇咁高呀..=口='then放學..'
晏就要開風紀會'所以就冇番屋k食飯啦..去Mara了..見到梁子河童..
算係10年舊相好.-w-'以前成日比我拾.,[kakak奸]..'搭枱了.'
同佢鬥踢腳.=vv='開頭係痛嫁'踢踢下就唔痛,,哈..勁...'
之後DoG黎左..佢永遠都係咁香嫁..- -'xD'係個到
飲左2杯青蘋果綠茶..O.O...反到學校超興冇NANA'..
又比風記隊長鬧']-!!-3-'串大X晒呀..'我打X死你條X街呀啦..'
個個都咁中2針對我嫁..x你老Mo...'哼*算數..'
除左UNUN之外''=vv= |
| 出爐時間*v* :2007-09-01 11:24 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 171 | »
|