| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: `♪9唔搭8 |
|
| 出爐時間*v* :2007-08-30 05:33 PM |
| 2007-08-30 |
分類: `♪9唔搭8 |
今日要番學註冊..-w-..']so琴晚好早就訓左na..'
11點幾..'今朝8點半起身了..'搞點晒d野..9點正..
'出門口了..-]'搭巴士見到LILYNicky.'我先記得要帶錢..
=口='等UNUN個時見到JanetHimLaiii.,'
我搶左Janet杯可樂'..佢打電話比UNUN告狀-w-'
咁嫁''..之後番學註冊...']菜生做班主任..
點解我個班差不多冇1個係識囉..咁對我ga..'
-3-UNUN要去開風紀會.-v-..咁我同JanetLoii去番水M
搵HimLaii佢地.'之後同Him狂係到講Janet d頭髮..
笑到我死.."then去左Sasa到..= =我同Him好冇奈..
就係到搗亂..羅d[純高]去茶..=vv='比人鬧..0.0
之後去左Daiso...見到超多熟人..-3-又係到搗亂..
'-w-挽野..之後Bk Hm了..'onlineonline....悶..
本身諗住出去..但係又好攰wor'都係唔出na.
UNUN sd左個sms比我..-w-因為我電話e經冇晒錢..
靜係收到sms..復唔到..*v*..'SoR..今晚去食Po飛..'
好撚興呀..'仆街,,.'食屎吧'!!! |
| 出爐時間*v* :2007-08-30 05:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 171 | »
|