| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-09-24 |
分類: `♪9唔搭8 |
今朝番學落狗屎wor'!!!
我同Lily準備行出去排隊ge時候落好大ge狗屎'
-w-好彩未出到去..冇濕到真好彩'xd'!!!上堂如是吹眠'
上個戈咁ge Miss Ng堂真係超級勁爆眼訓呢'...
-v-之後個堂測數'd數簡單到食屎'好快做完就訓左教'
訓到隻眼ge周圍紅左'比人話什麼鐘無厭= ='
超超超'-333-化學堂上左去睇教育電視..悶到嘔呀'!!!
放學了'在學校門口等TENGLoiiPilLSoK..
但係SoK番屋k食飯先'-w-]去了食飯..之後去左行好多地方'
-33333-'就番學校...成身濕晒'=vvvv='....落狗屎真麻煩'
-vvv-'差不多4點鐘走人了.>V<'番屋企..'真係乖..
*v*見到Lily'話見到我先上車'[wa*2..真偉大wor'= =]....
xD'狂同Lily係到串嘴-..-'哼*串到爆血管死了'kaaaa..'
Lily話行一條馬路..=v=明明就有4條.,邊有4條馬路呀個d啦'...之後..
我:你真係萌塞呀'!!
Lily:你..唔化ge'
我:你真固執'
Lily:唉'都唔知點講你呀'!!
我:你真係橫不講理'xD
Lily:你...左好耐'就話爆血管死了'-333-'
8G...串嘴左好多'=vvvv=哼'..
|
| 出爐時間*v* :2007-09-24 08:02 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-09-23 |
分類: `♪9唔搭8 |
HappY BirThDay to 小丸'-]=v=
又老一歲啦'-vvvvv-....
祝你美麗動人'[模仿Loii]
要快高長大'-vvvvvvvvvvvvvvvvvvvv-'
越黎越令仔'... 每日都要開心'>vvvvv<
HappY BirthDay to C恩'
又大左一碎啦'...
年年都要同我一樣咁白痴'xD
要誠實d..白痴就要認'.,][-知道ma'??!xD
|
| 出爐時間*v* :2007-09-23 08:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 171 | »
|