| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 笑死' |
分類: `♪9唔搭8 |
今朝令妹打比我唷'>vvvvvvv<...
中午去左快樂屋食野'xd 終於知係邊到啦'!!!
晏就出左去搵小丸'..,去買野'..
4點係水m門口等小狗&Pill'..
去了Mara'...又見到女人了'xD
小狗講d野...笑到仆街.,'
未中秋節就食月餅xD'聽日早餐都有可能食月餅'哈!!!
同埋睇Pill部電話'...笑撚到我死'!!!哈
之後就反屋k啦'...佢地去左魚人馬頭'>v<
我又想去..-333333-
|
| 出爐時間*v* :2007-09-23 07:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| Hapi* |
分類: `♪9唔搭8 |
Happy birthday to 縮米'haaaaaaa!!!!
大左1歲了..一年令過一年'
日日都要開心咁過'...
唔好再為左[佢]d野而煩同埋唔開心'>vvvv<知道ma'?!
今朝好似平時咁番學-3-'見到小Loiii..xd'之後上堂,..上電腦堂之前同條8婆熊家ieng係到嘈'我打枱關你Hi事',係都要搵黎嘈'點撚樣姐e+' -33333-!!開周會..比校狗屌.= =真麻煩*v*'話9我唱校歌個時擺2隻手係枱到'咁樣就話要踢我出校=v='有冇病呀'?!!!發燒.,去睇睇e生吧*皿*'!!!!!放學去了Mara'見到女人.xD'又唔記得左佢叫咩名=.=比Pill的左去幫佢個SengSeng買M記'真寒冷|||講笑咋'係條街到跑.,超樣衰-333333-跑到成隻狗咁.-v-番到去...= =碗米粉得番3分之1''T^T.'janet去了我的家'-v- 佢狂係到挽電腦'我同小丸傾電話']then出左去啦'.,去搵SoK'.,去到水坑美'..Bon哥= ='陪丁丁買其-333-追殺我-vvvv-xd'講笑去了Mara'見到Lost.,Yooooo*開心;好耐冇見了'..then去左+懶.,dog水sok佢呀ma黎左..'xd ,.!!k實係為左準備驚喜'haaaaaa*之後追dog追到唔知去邊到'好開心呀'!!!!!去左皇朝Kimo食野...-口-'kwanYo2他們也來了'聽佢地係到講佢地學校d呀生'超爆笑..'最記得[大口珍]笑到死撚左..'so搭的士去左南環湖'.煙花好令呀....有笑哈哈嫁'..睇完去睇跳big'=vv=見到呀boy 'xd,.就反屋k啦'好早呀'!!!唔想番住嫁'.,>vvvvv<'今日超早就番屋k啦'=vv=11點幾就反到啦'- -
YoYo*MaN'講同訓有得+國文總fun'所以決定左講'xd
超級大傷風'[可憐的我]
|
| 出爐時間*v* :2007-09-23 12:22 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 171 | »
|